Ik ben nu de gelukkigste op aard!!!want....

Moderators: Murosch, A_nouk

holly

Ik ben nu de gelukkigste op aard!!!want....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 22:15

Power Shadow is waarschijnlijk na 9 lange jaren terecht! Haha!

Bij ITP had ik een oproepje staan maar kreeg geen helpende reactie,waardoor ik hem echt kon vinden.
Nu kreeg ik een mailtje van een meisje die hem dacht te kennen.Ik heb natuurlijk meteen gereageerd met alles wat ik van hem wist en vandaag kreeg ik een mailtje terug.(heb echt wel duizende oproepjes gedaan al die jaren)

Ik had gedacht dat het weer een teleur stellend mailtje zou zijn en dat hij het dus alweer niet zou zijn,maar....
Ze zei:Ja de pony die wij hebben staan is JOU SHADOW!

Oh wat was ik super gelukkig om dat te lezen!!! Lovers
Toch blijkt het helemaal niet goed met hem te gaan want ze vertelde dat hij ziek is! Huilen
Hij staat dus op rust met een aantal andere pony's.Ze vertelde dat je goed kon gaan zien dat hij ouder werd(is ook inmiddels volgens mijn berekeningen de 20 gepaseerd).Hij was ook niet echt meer een appelschimmel,maar bijna geheel wit.

Dat hij waarschijnlijk gevonden is maakt me super blij,maar ik heb wel iets van eerst zien dan geloven,maar dat hij ziek is vind ik eigenlijk wel heel erg!
Dadelijk heb ik hem 9 jaar niet kunnen vinden terwijl hij er nog wel was,en nu dat ik hem waarschijnlijk eindelijk gevonden heb kan het zo gebeuren dat hij net voor ik hem terug kan zien het loodje legt.
Dat zou ik echt vreselijk vinden. Huilen
Ik kan dus haast niet wachten totdat dat meisje verteld waar hij staat(want ze zei alleen maar:bij ons op de mangege)

Nou even afwachten maar weer,maar ik ben nu in ieder geval al heel blij met dat mailtje en ik hoop ook echt dat hij het werkelijk is!!!

(nogmaals de foto uit ITP)
Afbeelding

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:22

ik zal voor je duimen dat het dezelfde pony is,
het zou toch geweldig als je hem na 9 lange
jaren weer gevonden hebt

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:33

Dat lijkt me echt zo'n goed bericht, helemaal na 9 jaar zoeken. Zo zie je maar weer, GEEF NOOIT OP

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!

Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 23:05

Ik zit me helemaal dood te piekeren omdat ze zegt dat hij ziek is.
De dierenarts zegt dat dat door de ouderdom komt zegt ze.
Wat in godsnaam heeft hij dan.Ik maak me al helemaal druk en dat terwijl ik nog niet eens zeker weet of hij het echt is.
Wat zou ik hem graag nu nog even vast willen houden en even tegen hem praten,zo van kop op beesje het komt allemaal goed.
O ik hoop zo dat hij het is en dat ik hem nog eens kan zien.
Ik weet zelfs zeker dat mocht hij het niet zo goed hebben dat ik hem mee naar huis neem!
Zo ontzettend gek ben ik op die pony(zo heb ik hem gemist)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 23:16

Heb je niet meteen iets afgesproken????? IK zou het wel weten Haha!. Ik hoop zooooooooooo met je mee, want ik ben wel benieuwd waar ie gebleven is en of ie nou wel in NB is geweest want ik weet toch nog steeds wel bijna zeker dat ie in de krant stond.........
Je laat het me wel horen he!??????

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 23:53

Orionneke,
Nou ik had haar in mijn eerste mailtje terug al gevraagd waar ze dan precies reed en in welke plaats dat dat was,maar ze heeft nog steeds niks gezegd daarover.Nu heb ik het daarstraks nogeens gevraagd,maar of ze mijn mailtje al heeft gelezen denk ik nog niet,omdat het al zo laat was toen ik mailde.
Als ze het me al had gezegd zat ik nu niet hier maar bij de pony,dat weet ik zeker.Als ik hoor waar hij is ben ik nmeteen er naar toe als dat tenminste wordt goedgekeurd(anders ga ik stiekem even langsrijden hihi)

Ik heb met jou tip gewerkt maar kon niks vinden.Maar je kan wel gelijk hebben hoor,want hij heeft wel steeds nog in brabant gestaan.
Eerst in drunen en toen in Veen en dat is in de buurt toch?

Ik laat het zeker horen als ik hem zeker weten heb gevonden!!!
Ik wil dan graag een topic maken met foto's van hem.
Van toen en nu.(nu moet ik dus dan nog maken he Tong uitsteken )

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 00:20

hee ik duim voor je mee hoor!

Ik hoop dat je je mailtje snel krijgt! En ga hem dan maar snel opzoeken inderdaad!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

JurgaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 07:58

Wat spannend zeg! Ik heb je oproepje gemist, maar wat is de band met die pony? Hoop dat je snel je antwoord krijgt en dat hij het ook echt is. Succes.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 08:10

zou fijn zijn zeg. nou ik hoop dat het hem is.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 09:13

Jurga ook ikzelf ben heel nieuwsierig wat hij dan hebben kan.
Het is altijd een super sterke en gezonde pony geweest.
Ze zei alleen in haar mailtje dat hij nu op de wei loopt omdat hij ziek is en dat de dierenarts zegt dat het door de ouderdom komt.Tja dan kan het vanalles zijn he.
Ik zit elke minuut van de dag even achter de pc om te kijken of ik al een mailtje heb.Ik wil er zo graag naar toe!
Daarom ook nu zo vroeg,terwijl ik zo weer aan de slag moet om de stallen te doen,de hooiman te ontvangen,te rijden en dan nog te poetsen.
O wat een gedoe zeg,ik kan er nog wel uren over door praten,omdat ik zo graag wil dat hij het is.

Toch zegt er iets in me dat hij het niet is.
Aan de ene kant hoop ik van niet want ik kan er niet tegen als het zo slecht met hem gaat en aan de andere kant hoop ik van wel,want dat hoef ik niet meer te zoeken!
(vele maneges doen zieke oude paarden naar de slacht op den duur en daar ben ik ook best wel bang voor)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 09:15

hier het tweede mailtje dat ik kreeg toen ze had nagevraagt of het de pony was:

Heej,

Ja de pony die bij ons staat is jou shadow hij heet alleen nu snowy omdat hij egt bijna helemaal wit is..... hij is alleen nu ziek en de dierenarts zegt dat het door de ouder dom komt nu staat hij op rust met allemaal pony en gaat wel oke met hem hij gaat er alleen egt heel oud uit zien maar word nog steeds goed verzorgt en elke dag geborsteld door mij...

zeg maar als je wat meer wil weten....groetjes

Dit maakt mij iets of wat onrustig!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 09:34

Ik wil je niet uit je droom helpen... Maar weet je zeker dat dit meisje jouw pony echt kent? Ik ben al eerder mensen met een grote fantasie tegengekomen bij het zoeken naar mijn pony.
Ik vind het een beetje vreemd dat ze geen antwoord geeft op de vraag waar de pony staat.
Maar misschien ben ik wel te achterdochtig. Ik hoop iig voor je dat hij het is en dat je hem snel kunt gaan opzoeken!

* To Belg, or not to Belg *

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 16:23

Ja dat weet ik en dat zit ook in mijn hoofd.
Ik kan natuurlijk wel iedereen geloven die zegt hem te kennen,maar daarom ik wil ik ook weten waar hij volgens haar staat,want dat ga ik meteen kijken.Tot die tijd kan het voor mij elke witte pony wel zijn.
Als je al zo lang zoekt als ik doe,dan geloof je het ook niet echt als iemand zegt,ja ik weet waar hij is.
Al die jaren denk je waarom is er nou niemand die wat weet en nu dat je eindelijk goed bericht krijgt denk je,ja doeg het zal toch wel niet de zelfde zijn.Maar evengoed wil ik wel alles van hem weten,want het zou het toch maar eens wel zijn!!!!
Maaar goed ik heb dus nog steeds geen bericht terug gehad.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 16:59

Spannend, hoor. Ik hoop dat je snel weer iets van dat meisje hoort...

* To Belg, or not to Belg *

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 17:24

Het is inderdaad allemaal heel spannend.
Ik besef heel goed dat hij het niet hoeft te zijn,maar ik besef ook heel goed dat als hij het wel is en hij erg ziek is(wat ik dus nog niet weet) dat ik er weleens snel bij moet zijn wil het niet te laat zijn straks.

Wat ik wel ben vergeten en ik ook zeker even wil zeggen is dat ik erg blij ben met de leuke reacties:Dank je wel allemaal!!!

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:46

Ik hoop echt voor je dat t m is... Lovers

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:19

Ik zal voor je duimen...
Het zou natuurlijk geweldig zijn als je hem nog een keer kan zien!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 22:22

Ik vind het zo ontzettend lang duren allemaal.IK WIL WETEN OF HIJ HET Iiiiiissssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb dus nog steeds geen mailtje gehad!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:45

Ik hoop het echt voor je! misschien is het mailtej niet aangekomen? heb je geen telefon nummer?

Dag lieve mama...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 00:45

Ik krijg nog steeds geen mailtje terug(heb weinig geduld)
Hier door wil ik toch nog even een vraag stellen.

Kent of rijd er iemand op een manege waar een Snowy staat?
Dat is de naam die hij volgens dat meisje uit de mail nu zou dragen.(het is dus niet zijn echte naam)
Ze zegt dat hij zo is genoemt omdat hij zo wit is nu.

Het meisje verteld maar niet op welke manege ze rijd,maar misschien dat er hier iemand een snowy/power shadow kent die op een manege staat?
Ook als hij niet helemaal op de foto lijkt is het ook goed!

JurgaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:02

Ken je hem dan vanaf een manege in je verleden of is het je eiegn pony geweest? Waarom heb je zo'n band met deze pony? Balen dat je maar niks terughoort.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 15:01

Jurga ik zal het kort proberen uit te leggen(met een fototje)
Ik reed op een manege in de hoogste groep van wedsrtrijd ruiters(werd je op geselecteerd)
De pony waar ik het over heb is altijd(de eerste 9? jaar van zijn leven) een pensionpony geweest.De jongen reed er Z dressuur mee.Zo'n gaaf beestje.Het is dat we via onze club niet hoger konden als de Z.
Ik plaats een foto van zijn halfbroertje om te laten zien hoe hij er qua lopen en bouw eruit zag(niet qua kleur)
Afbeelding
Maar goed deze jongen moest hem vanwege de stalkosten thuis gaan plaatsen.Werd 18 en had geen tijd meer.Zijn zusje ging ermee rijden maar had ook geen tijd meer.Pony werd niks meer meegedaan en werd na een hele tijd toch maar verkocht.
Onze manege kocht hem op.Jezus ik kende heel de pony niet meer terug.Hij was schuw,nerveus,onverzorgt enz.Ik kreeg de opdracht om hem weer op te knappen.
Schreren,wassen,toileteren,over zijn angst en nervositeit heen te helpen en hem weer aan het lopen te krijgen.
In het totaal ben ik 2 maanden bezig geweest.Ik heb echt elke dag met hem staan knuffelen,poetsen rijden enz.
Hij liep dus weer zoals vanouds. Haha!
Toen na een jaartje werd hij achter mijn rug om verkocht aan een meisje dat B reed en hem kei mooi vond.Die twee klikte niet,maar dat meisje moest koste wat kost Z dressuur rijden,dus flink veel ruk en pluk werk.Gewoon zo zielig.Het paardje ging met de dag er slechter uitzien en lopen.
Dat vond ik zo erg.Plots was ie weg en stond er een ander.Eentje die haar wel even naar de Z kon brengen.
Vanaf toen heb ik hem nooit meer gezien,maar ben er nog elke keer achter gekomen waar hij is geweest.Wel steeds te laat,maar goed.

Ik heb zoveel voor dit paardje over gehad.En nu... Huilen
Ik heb hem proberen te volgen,maar hij is zoveel keer alweer verkocht dat het niet bij tehouden valt.
Hij heeft bij handelaren gestaan,maneges,priveadressen,niemand heeft hem een vaste plek gegeven en dan nu krijg ik een mailtje van een meisje die zegt dat hij sinds kort op haar manege staat maar dat hij ziek is geworden.
Ik wil zo graag weten hoe hij het heeft.Of hij het al die jaren toch nog een beetje goed heeft gehad,maar zoals het er nu uitziet kom ik daar gewoon nooit achter.
Moet je je voorstellen dat het ooit zo'n goede en mooie pony is geweest en dat hij er nu misschien als een votje bij staat. Huilen

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 15:25

Jeetje wat een verhaal!
Ik hoop dat dat meisje wat van zich laat horen, want na je verhaal denk ik wel dat je hem gelijk zou herkennen!
Echt een mooi halfbroertje... Kwijl

Bring it on!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 16:21

ik hoop echt heeel erg voor je dat het hem is *duim*duim*duim*duim*

we horen het wel!

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 16:27

Hmmm , khoop dat je hem terug vind Boos! . Hou ons wel op de hoogte natuurlijk Lachen !