Wat is je leukste compliment?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:02

Toen ik nog geen jaar reed gingen we met een stel vriendinnen een proeflesje rijden op een andere manege en de instructeur daar zei toen "volgens mij rijdt jij al heel erg lang, je rijd zo rustig en zit zo stil" en ikke glunderen natuurlijk Haha!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/


fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:03

EEEUUHHHHH, dat ik aan het losrijden was met de democraat die nogal apart kon draven en dat ik iemand tegen haar groom hoorde zeggen: Moet ik daartegen??????????

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:05

Toen ik nog op de manege reed na de zomerstop de 1e les weer op Irish. Instructeur: Wow, Leonie daar heb ik gewoon niks meer op te zeggen!!!

En vorige week toen ik op Lobke Koe reed kwam haar baasje eens langs:
Ik kan zien dat je weer geniet van het paardrijden!!!
Na ruim een halfjaar niet meer gereden te hebben omdat ik zwaar depri was is dat het fijnste compliment wat ik ooit heb gekregen!!!!! Pling

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:05

Ennuh dat mijn lichte tour instructrice meldde dat zij sam wel wilde kopen, mochten we hem kwijt willen. Was ik ook wel trots

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:11

"Die knol kan toch niet springen, neem die andere" ...

HIJ SPRONG!

*mondjes vielen open*

Vond ik wel leuk Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:33

Het zijn meer complimenten over Baduh. Veel mensen schatten hem een jaar of 7, terwijl hij van de week 14 is geworden. En mijn vader ging eerst een keertje mee om te kijken naar mij en Baduh, en toen ging opa (vader van de stalhouder, die woont op het erf) naar mijn paps om hem te zeggen dat het hem opviel dat "het paard zo gek is op dat meisje". "En andersom ook" zei paps. Dat is leuk. Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 07:54

Ik moet zeggen dat over mij nog weleens op een protocol staat dat ik een nette zit heb.
Maar het leukste vond ik toch wel op een wedstrijd waarbij ik bij de jury moest komen. Ze vond het een prachtige pony. En dat zei ze wel 2x en het stond ook nog eens op mijn protocol.
Er is toen zelfs door mensen gewoon aan de kant nog geld op geboden. Maar hij gaat echt niet weg.
En pas hoorde ik ook wel iets leuks. Ik ben op strandrit geweest met vooral menners, er was nog 1 ruiter bij. Alle menners vonden hem heel gaaf. En ook dat ik hem wel heel goed reed, ondanks dat hij zo druk was.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 11:57

De leukste complimenten die ik mij kan herinneren komen van mijn voederleverancier. Hij kent Jake al behoorlijk lang.

1. jake is eindelijk een echt paard geworden
Hij was nogal schraal en mager in de bespiering toen ik hem kocht en
het heeft ook hl wat jaar gekost om het eraan te trainen.

2. Jezus wat heeft dat paard een nek gekregen zeg.

En van mijn DA

3. Sjaak is echt zo'n paard uit het boekje

En mijn instructrice

4. Heeeee, die vuile rat kan wel strekken.
Dit was tijdens mijn laatste les toen liet hij voor het eerst zijn kont echt
een heel end zakken en het voorbeen schoot eruit. Echt geweldig om
te voelen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 14:23

Dat ik mijn pony tussen 2 handen moest houden omdat het zo'n geweldig beest is (helemaal mee eens Lovers )
Ook zei mn instructrice wel dat we elke keer weer vooruit gaan en ook dat ze nog steeds weg van hem is (wat wil je, ze heeft hem zelf uitgekozen en ik werd ook verliefd) Haha!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 14:39

Niet echt een complimentje over het rijden, maar meer over Lex en mij. Mijn instructeur zei dat hij het echt super vond hoeveel Lex mij vertrouwt Lachen

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 16:01

Ik reed op kamp een nog vrij groene manegepony.
En een lesgeefster van op die manege zei dit tegen mij:
"Je hebt wel een mooie pony!!! Je zult wel zéker M-dressuur met haar zijn??"

*TROTS*

Tomorrow I was nothing, yesterday I'll be.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 01:05

De momenten die ik heb onthouden zijn

toen ik met mijn 3-jarige Levi's (v. Haydn) in Haaksbergen een poging tot het rijden van een B-proefje deed. Hij kwam voor de volte in galop heel erg terug en ik heb hem dus een keertje de hele baan rond geschopt voor ik daar weer verder ging met die volte. Ik was de baan nog niet uit of ik kreeg vreselijk op mijn kop van mijn moeder, en toen kwam de jury ook nog speciaal de auto dus toen had ik hem écht hangen Haha! maar ze riep me van een afstandje al toe: "Ik had je wel een 10 willen geven voor hoe je dát oploste"

Mijn oude instructrice Juulia Jylas heeft ooit eens over mij, niet tegen mij maar tegen mijn moeder, gezegt dat het zo plezierig is om mij les te geven omdat ik echt wat doe met wat er gezegd wordt en je de resultaten zo goed terug ziet. Ik beschouw dat als een groot compliment, vooral als het van haar komt want zij is mijn grote voorbeeld waar het om mentaliteit en werkinstelling gaat.

en niet zolang geleden nog, toen ik een paard ging uitproberen dat hopelijk mijn wedstrijdpaard gaat worden. De eigenaar deed me na het rijden een aanbod dat veel en veel mooier was dan ik vantevoren gehoopt had, dat beschouw ik als een groter compliment dan de opmerking "dat ik goed zat" tegen mijn zus.

En als mijn eigen zus Jantien me verteld dat het er positief uitzag dan mag ik ook tevreden zijn want dat is in alle tijd dat ik rijd nog maar 2 keer voorgekomen. Haha! Knipoog

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:48

Vriendin/instructrice van me heeft een paard, Ian, die onwijs kan springen, ze staan echt voor m in de rij. Tis wel een heel moeilijk paard, lastig in de mond en kan vreselijk bokken, Natas laat er eigenlijk nooit iemand op rijden. De enige die er ooit mee hebben gesprongen is zij zelf (duhh), Jenny Zoer en ikke Party!! *glunder-glunder*. Dat was echt super!! Het is alleen al een enorm compliment dat ze me op Ian laat rijden, en ze zegt ook altijd dat ik de enige ben aan wie ze hem toevertrouwd, en dat ik zo goed met m overweg kan enzo. Tis gewoon zo'n onwijs goeie bok, en ze is er zo gek mee, jah, op Ian mogen rijden/springen is wel t grootste compliment dat ik heb gekregen. Haha!
Toen Maxie verkocht was kregen we van de nieuwe eigenaar te horen dat ie zo lekker doorgetraind was. Dat was ook wel leuk om te horen, hij was erg lastig, maar liep dressuurmatig wel lekker de laatste tijd. Tong uitsteken

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:23

Ik gister van Antoine de Bodt. Pablo ging als de brandweer in een maf hard tempo.

Toen zei hij: "Sorry Roos ik moe toch wa kwijt he. Uw stijl ik had da nie beter gekund he! Ik heb ze van het weekend nog nie zo zien zitten. Pling

Vertaald in het Nederlands vond hij mijn rijstijl dus echt geweldig!

En toen ik na de les Pablo had verzorgd en weer naar de bak toeliep om nog even te kijken zei hij weer, A kijk daar hebben we het meiske met de goede stijl. GLunder glunder! *LOL*

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:47

De complimenten die ik onthouden heb:

- op mijn protocol van een bekend dressuurruiter annex jurylid: "goed paard, mooie combinatie"

- bij de districtskampioenschappen verzuchtte ik tegen wat mensen aan de kant dat ik tegen die geweldige paarden totaal geen kans maakte, waarop een groom van iemand anders tegen mij zei: maar bij jou ziet het er precies hetzelfde uit!

- en als laatste weliswaar van een leek, mijn moeder, die aan iemand vroeg hoe ik dat allemaal deed al die oefeningen want ze kon niet zien dat ik iets aangaf. Was dat het doel van de dressuur niet Haha!?

En ik voel me nu erg gevleid dat men Fitz goed genoeg vindt om op wedstrijden uit te brengen. Die persoon gaat niet de goede naam te grabbel gooien.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:38

Tessebes schreef:
De eigenaresse van mijn huidige bijrijdpaard zei tegen mij, dat ze nou eindelijk eens bij iemand anders zag hoe netjes en relaxed Okki kon lopen, net als bij haar zelf. En ze heeft wel meerdere mensen op zien rijden!


ligt aan de naam Knipoog

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 19:02

De dingen die mensen over mijn hebben gezegd en die me het meest zijn bijgebleven zijn:

- Ik ging met mijn vorige verzorgpaard (Flair) op (onderlinge)wedstrijd. Ze was toen al afgekeurd, ze had pinnen in haar benen en ze had van te voren al een hele tijd voor geen meter meer gelopen. Andere combinaties zeiden: "Rijd jij met DIE mee" Toen ik de ring in moest leefde ze helemaal op. Ik werd derde, versloeg daarmee een flink aantal wedstrijdruiters en op mijn protocol stond dat we een geweldige combinatie waren. (gevolg: 6 maanden gesmiled en nu nog als ik eraan denk)

- Ik ging een keertje op een paard van een vriendin rijden (eerste keer), ik zat er 10 minuten op en toen vroeg de staleigenaar op welk niveau ik in godsnaam reed, bij hem op stal kon niemand zo rijden. (gevolg: ik smile al anderhalf jaar en nu nog steeds.)

- Bij ons op stal zegt iemand steeds: als ik zo kan galopperen als jij met Dex, dan ben ik toch zooo blij. (gevolg: ik viel bijna van mijn paard)

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:00

jij krijgt ieder paard waar je op gaat zitten voor elkaar...

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 07:42

En een paard, deat was een nieuwe en toen werd hij wild in de beginners les dus al die kindertjes huilen, ja zegt mijn intructrice je meot niet zo bang zijn hoor dat meisje rijd de sterren van de hemel,
en alle nieuwe paarden moest ik alrijd rijden
en ook een keertje toen moes ik voortaan de vervelende paardjes wat bij brengen en ik kreeg alle paarden aan de teugel.
En toen was het vakantie en toen had ik elke dag 8 paarden te rijden van andere mensen

So close,
no matter how far.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:03

Heb lang getwijffeld of ik er wel op zou zetten. "T staat misschien zo uit de hoogte, maar doe het toch:
Tineke en Imke Bartels rijdend op max en chrystal " deze paarden zijn echt super netjes afgericht!"
AAAAHHHH ik kreeg een kop als een biet. En toen moest ik er zelf nog een show op rijden, met die rode kop, want iedereen wist dat ik ze had ingereden. krijg het nu weer warm, ahum

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 03:24

Mij is verteld dat ik een ware gave heb met paarden. Niet qua rijden maar met het vertrouwen winnen van een paard. Dat deed me heel goed te horen en daar was ik best wel trots op! Haha!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 07:44

Ik heb meerdere complimenten gehad, vooral over mijn zit, maar sinds kort hoor ik steeds vaker dat mijn paard zo danst, en echt helemaal z;n rug gebruikt, ( op een coupon: Super paard, dat wordt nog wat.)
Nou ik was super blij natuurlijk.
En mijn instructrice heeft ook wel eens gezegd dat ze geen kritiek meer kon geven, zo goed als dat ze toen liep.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:55

vandaag op concours kreeg ik wel een hele leuke ik ga drinken bestellen zegt een vrouw: hoeveel punten had jij in die 1e ring? ik: 159. zij: GOH! wat weinig!! ik: neuh was wel tevreden. zij: en hij ging zo goed! ze was helemaal verontwaardigd Haha! ik big smile natuurlijk..want vandaag liep hij dus écht niet op zijn best Haha!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:00

Een instructeur die ik had bij de vorige ponyclub vond dat ik Marco maar moest verkopen, want met die knol zou ik toch nooit iets maken.
Ik ging op wedstrijd en werd 4e. Het enige wat hij uit kon brengen was: "Heb je de jury omgekocht ofzo?". En ik glunderen van binnen }>

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, OmgiliBot en 40 bezoekers