Heb weer zand liggen happen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimwan
Berichten: 62
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Franeker

Heb weer zand liggen happen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 22:45

Het was weer zover. Ik heb vandaag voor het eerst les gehad van Herman Wientjes. Nou dat heb ik geweten. Daar mijn haf altijd al wil bokken als ik er net op zit had ik hem eerst nog even gelongeerd. Na het opstappen liep hij nog wel wat gespannen maar dat duurde maar even. Op een gegeven moment ging ik aandraven en dat ging ook nog wel. Toen vroeg herman hoe ik vond dat mijn haffie liep. Ik antwoorde dat hij nogal sloom aan het draven was. Toen zei Herman geef hem eens een flinke dreun met je been. Nou dat heb ik geweten. Mijn haf zette het op een bokken en ik werd gelanceerd. Verdrietig Er was geen houden meer aan. Nu weet ik in ieder geval dat al dat gebok uit een protest komt. Dat is een ding dat zeker is. Nu deed hij dat omdat ik meer reactie vroeg van hem. Het advies is om hem nu een week elke dag te gaan rijden en flink rijden op een hoog tempo zodat hij zijn energie niet meer in het bokken kan gaan steken. Volgende week heb ik weer les van Herman en ik hoop dat ik die les kan blijven zitten ook al vraag ik eens een vlottere draf van hem.

Het nadeel van de val is dat ik op mijn heup terecht ben gekomen en nu aardig aan het krukken ben om iets vooruit te komen.

Morgen moet ik weer rijden en dat is niet zo erg, ik hoop allee dat ik er op kan komen .

Dit moest ik even kwijt.

ben eindelijk L1 startgerechtigt


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:52

Jeej nimwan..dat is minder zeg! Nou maar hopen dat je haf het niet meer doet als je hem elke dag flink rijd...veel succes iig. en als je er niet op komt kun je altijd de trampoline van je kleine nichtje lenen Lachen

Irishcoffee

Berichten: 136
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:54

Autsssss dat is niet zo fijn! Wat kunnen haffies toch ook eigenwijs zijn hè...wel toevallig want ik ben ook een keer heel hard op m`n heup gevallen van...je raad t al... een haflinger haha, succes ermee!

***Speachless***

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:54

Wij hebben nu op de vereniging een serie van 6 lessen van hem om de twee weken. Ik heb de eerste keer wel fijn gereden, maar de twee keren erna wilde het niet zo. En met zijn aanwijzingen kreeg ik mijn paard er ook niet zo fijn door(afgelopen keer zelfs helemaal niet meer, hij ging alleen nog maar erg hard...) als bij mijn eigen instructrice...
Maar goed, nog twee kansen(ik sla één les over ivm tentamen) Haha!

Fijn dat jij er zo te horen wel wat mee opgeschoten bent Lachen Ik hoop dat zijn advies ook werkt Knipoog En voortaan wel blijven zitten hè?!
Sterkte met je spieren en heup morgen...!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliënberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:21

OOh dat gebok is minder.
Mijn haf kon er vroeger ook wel wat van.
Maar nu gaat hij prima Haha!

In mijn profiel staan foto's!!!

Nimwan
Berichten: 62
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 17:27

Nou ik heb vandaag weer gereden welliswaar met flinke spierpijn maar oke daar bijten we wel doorheen. Nadat ik hem eerst maar even had gelongeerd ben ik er voor gegaan. Ik moet je zeggen dat ik hem nu wel goed voorwaarts kon rijden. Hij luisterde veel beter naar mijn hulpen. Hopenlijk is dit geen verstandverbijstering want dan zie ik de bui morgen al weer hangen.

ben eindelijk L1 startgerechtigt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exorcizamus, haffjechip, Laj1, Rupser, tienus63 en 132 bezoekers