Par aan de longe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Par aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 00:00

Kort verslag van Par aan de longeerlijn:

Eerst als een gek draven want je moet zo snel mogelijk bij degeen die in het midden staat weg komen

Dan relaxed stappen tenzij je verschrikkelijk veel energie hebt

3 Rondjes netjes in een kring lopen...vervolgens dit onderbreken door je baas aan te kijken met een klaar???? blik.

Weer als ene gek gaan draven omdat het baasje zegt dat je pas klaar bent als het zweet dervan af druipt Haha! *lol*

Na een half rondje in stap vallen omdat dat draven wel heel erg vermoeiend is....na 2 rondjes proberen om te draaien en de longeerlijn zo op je rug te krijgen is...wat weer heel erg eng is...wat je weer de reden geeft heel erg eng te gaan bewegen met je hoofd...te steigeren..stil te gaan staan en met een nu wel klaar????? blik weer richting baas te kijken Verward

Nadat je weer op het goede spoor bent gezet en behoorlijk op je kop hebt gehad toch maar een 5 minuten goed lopen....netjes stappen...lief doen...alles onnder controle
Op het moment dat je baas zegt ok kom maar....steeds kleinere cirkels om je baas maken..het liefst in draf want je weet nooit he Schijnheilig

Toelaten dat je de andere kant op wordt gezet en weer moet gaan lopen.
Verbaasd stil staan en verbaasd kijkend je hebben we deze kant al niet gedaan???? blik opzetten Lips are sealed

Als je baas rood aan begint te lopen dan toch maar een keer *voor de tweede keer echt waar Schijnheilig * beginnen te lopen....eerst natuurlijk keihard draven en vooral trekken aan de lijn want jaja de lijn is op maar de cirkel kan groter!!!!! Frusty
Nadat je je baas door de bak hebt gesleurt 5 minuten normaal lopen....vooral om de baas een beetje te laten afkoelen Haha!

Na 5 minuten weer omdraaien richting midden en het liefst richting baas gaan lopen met de klaar????? uitdrukking op je lekkere ondeugende snoetje Lovers
Na te horen te hebben gekregen dat als je nou neit als de s*demieter gaat lopen je geen eten krijgt toch maar weer zielig verder gaan sjokken...vooral de trieste ik heb nooit wat aan mijn leven blik hierbij dus niet vergeten.

Dit laatste ritueel nog wel het liefst twee keer herhalen....het liefst met een omdraai actie bovengenoemd erdoor heen.

Als je dit allemaal gedaan hebt, weet je zeker dat als je dan eindelijk !!! mag stoppen, je baasje op de rand van een inzinking zit en de rest van de stal in een deuk ligt.
Baasje heeft een week nodig om bij te komen en de spierpijn te laten zakken en probeer het dan nog een keer. Frusty

Ben ik eff blij dat ze de zweep hebben uitgevonden Haha! Knipoog

Greetsz Sily * die der stiekum wel om kan lachen maar dat vooral niet aan Par verteld *

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 10:41

Ik zou het zeker niet aan par vertellen dat je er wel om moet lachen want je weet hoe die doos is.
Maar we kunnen zo af en toe wel lachen om haar hoor.MAar je had haar beter Leo kunnen noemen hoor(lomp en onbehouden)*big smile*

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 23:51

Nee ok, laat Par het maar niet merken.

Maarree die knol van jou kan der ook wat van hoor Haha!
Liep vandaag mij zowat ondersteboven..dus heb der eff uitgescholden voor rotte vis Knipoog

Maar daarna toch nog wel haar voer gegeven dus ook ik ben weer braaf geweest vandaag

Greetsz