Ik wil een paardenman!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 18:40

Percy schreef:
Je kan ook een blanco exemplaar nemen en die hersenspoelen tot paardengek

Zo een heb ik Sigaar Had eerst geen verstand van paarden, maar nu net als mij helemaal gek van de Appaloosa (dat kwam mooi uit Tong uitsteken ) Dus hebben we nu al 2 van dat soort. Hij kan al met elke trainer of instructeur meelullen over mijn rijkunsten, al gebruikt hij soms nog de verkeerde termen. En eigenlijk zijn de paarden voor mij, maar stiekem vraagt hij toch telkens of hij niet eentje mag hebben haha *LOL*

Lolaa

Berichten: 65
Geregistreerd: 10-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:08

Lielle"]
[quote="Lolaa schreef:
Ik bied mijn vriend (met eigen paarden) te ruil aan! Voor een super Frieze hengst!



van het paardenras ? Extreme duivel Extreme duivel
[/quote]

hahahahahaha, ja ik bedoelde eigenlijk het paardenras ja :p Haha!

prompter

Berichten: 11153
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:44

Ik heb een paardenman: hij traint dravers, beslaat onze paarden, weet er veel meer van dan ik, en is nog knap (èn trouw ) ook. Die laat ik noooooit meer gaan Haha!

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:18

oh waar is toch mijn witte prins op het knappe paard?
Ja ach, die van mij is ook een en al desinteresse. Maar vanmiddag vonnie t wel best in t zonnetje naast de bak waar ik aan het rijden was. Misschien kan ik m ooit bijbrengen dat longeren in het zonnetje ook een bijzonder ontspannende bezigheid kan zijn...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 00:46

Bevalt prima, een paardenvent Lachen
Hij helpt me ook wel eens met rijden, en eigenlijk gaat dat heel goed, helemaal geen problemen mee. T leukste van alles is eigenlijk dat we gewoon samen lekker buitenritjes kunnen maken Lachen

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:10

een echte paardenman hoeft niet, maar eentje die in staat is (en dat ook wil doen) om een paard even tussen de middag te voeren, een dek op te leggen en te verplaatsen zou ik al heel erg gelukkig mee zijn. Helaas, die van mij vindt ze alleen maar stinken, en blijft er zo ver mogelijk bij uit de buurt.
We zijn nu al 3,5 jaar samen, dus ik denk ook niet dat die nog op te voeden valt als paardenman
maar je, voor de rest is ie wel lief dus ik hou 'm toch maar Tong uitsteken

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 19:40

Nou ik pas voor het hebben van een echte paardenvent! Haha!

Maar ik heb eigenlijk nooit iets anders gehad dan met meiden die zelf een paard/pony hadden, ben ook niks anders gewent.

Maar er is niks relaxters dan samen met je vriendin op t paard stappen en naar de hei gaan of t bos in Lachen (nouja ik kan een paaar dingetjes bedenken die ook erg scoren, maar dat is meer de privesfeer zeg maar Knipoog )

Maar doe mij idd maar een paardenMEID... maakt alles net ff wat makkelijker, geen gezeur, en je kan samen je hobby delen Lachen

Nee ik heb t nu prima voor elkaar!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:03

Nou ik moet uberhaupt eerst een vriend vinden. En als ie Dex dan ziet.... wedden dat ie zo verkocht is. Lachen)

flyer

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:30

Ondanks dat mijn man niets met paarden heeft,hebben we 2 jaar geleden een huis gekocht met grond en stallen.Hij vind het prima om de aanverwante klussen en reparaties uit te voeren maar met de paarden bemoeit ie zich niet.En of ik er nou 1 neerzet of 10,dat zal hem worst wezen,als hij er maar geen last van heeft.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:35

Mijn vriend, waar ik nu al mee samen woon, had eerst helemaal niks met paarden. Nu is hij gek op de meest irritante hengst van de stal. En juist daarom vind hij hem het einde. Ze zijn 1 pot nat die twee.... Haha!
Hij vind ze steeds leuker worden. En hij heeft er ook al eens opgezeten. Maar een echte paardevent, nee ik denk niet dat dat iets voor mij zou zijn. Zoals hij is vind ik veel leuker. Al mag ik het woord castreren nog steeds niet in de mond nemen

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 11:25

Navarro schreef:
Helaas voor iedereen, de perfecte paardenman die heb ik al!! Haha!


Niettus!!! Ikke heb die!! Haha!

Heb mijn lief besmet met het virus en nu is hij niet meer weg te slaan bij Nicje. (1 hoefje en 1 hand op 1 buik.........en ik heb het nakijken Schijnheilig )

Trouwens, een paardenman in rijbroek vind ik nog niet zo'n gek gezicht hoor! Het ligt er denk ik aan wat voor een rijbroek hij aan heeft. Gewoon een mooie met bandplooi en (nep)leren stukken, vind ik wel lekker staan Vingers aflikken
Maar praten we dan over een ielig mannetje met een rijbroek zonder model en dus gewoon recht toe recht aan, waarbij je je afvraagt of hij net zijn carriere bij het Zwanenmeer heeft beeindigd Misselijk
Niet dus!! Extreme duivel

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 02:38

Antoinette schreef:

Dus kent iemand een rijk mannetje die bijna nooit thuis is?


Jahaa, mijn kanjer, maar die krijg je niet hoor Haha!
Hans is alleen in de weekenden thuis, verder werkt hij door heel Nederland en Europa dus kan nog langer van huis zijn. Daardoor heeft hij wel ons huis met stallen kunnen kopen.
Hij rijdt zelf niet meer maar is net zo gek op de knollies als ik en als hij thuis komt staat hij direkt bij mij in de stallen om te helpen uitmesten Lovers
Hij is gewoon helemaal het einde!!!!!!

We hebben nu 5 knollies, een 6e gaat er ook nog komen (ark van Noach idee, 2 ruinen, 2 hengsten nu nog 1 merrie maar daar moet er nog 1 bij) en de schat vind alles even leuk en ik mag gewoon mijn gang gaan Cool

Maar ja, deze ideale paardenman is dus al hevig bezet!!!!

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 14:29

Mr right, zit op curacao dus dat kan niet. Ach ja...ook ik droom wel eens over een echt paardenman, het liefste een cowboy! Eentje die lekker western kan rijden samen met mij, EN die van reizen houd!

Misschien moet ik maar weer terug naar amerika om daar een goeie op te doen.

(maar ik wil ook geen domme cowboy, je moet er wel een beetje mee kunnen praten! Knipoog )

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 16:23

Ik denk dat iedereen daar weleens van droomt Lachen Ik wil ook het liefst een cowboy. Sexy zijn die Clown Gewoon een leuke man waarmee je je hobby kan delen Lachen

Huertecilla

Berichten: 26854
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 15:08

'Maar een echte paardevent, nee ik denk niet dat dat iets voor mij zou zijn. Zoals hij is vind ik veel leuker. Al mag ik het woord castreren nog steeds niet in de mond nemen.'

Ja zeg! Bij welke man wél!!?? Vasectomie is al heel wat hoor!

Verder voor alle dames die hun droomman zoeken; waarom zou die droomman jóu zoeken? Geef hem een reden en wedden dat je hem dan wel 'tegenkomt'?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:57

soms lijkt het me ook wel leuk een vriendin te hebben die veel met paarden omgaat, al is het alleen al om de buitenritten samen. maar die discussies die je mee naar huis neemt, lijkt me nou niet echt gezellig.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 23:22

T@nj@"]
[quote="Antoinette schreef:

Dus kent iemand een rijk mannetje die bijna nooit thuis is?


Jahaa, mijn kanjer, maar die krijg je niet hoor Haha!
Hans is alleen in de weekenden thuis, verder werkt hij door heel Nederland en Europa dus kan nog langer van huis zijn. Daardoor heeft hij wel ons huis met stallen kunnen kopen.
Hij rijdt zelf niet meer maar is net zo gek op de knollies als ik en als hij thuis komt staat hij direkt bij mij in de stallen om te helpen uitmesten Lovers
Hij is gewoon helemaal het einde!!!!!!

We hebben nu 5 knollies, een 6e gaat er ook nog komen (ark van Noach idee, 2 ruinen, 2 hengsten nu nog 1 merrie maar daar moet er nog 1 bij) en de schat vind alles even leuk en ik mag gewoon mijn gang gaan Cool

Maar ja, deze ideale paardenman is dus al hevig bezet!!!!
[/quote]

Boos! Delen? Haha!

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 08:42

JAAAAAAAaaa ik heb DE man!!! hihihihih hij is lief Kwijl hij is knap Gaaaap hij is breed en lekker *LOL* en daaar bij verzot op paarden!! whahahahahahah
hij doet ook nog eens wat in het huishouden als ik weer een s last van me ru g heb!! Lovers Lovers Lovers Oja en hij mest de paarden uit


hij heeft zelf Offspring waar hij mee dekt.

Ik ga nu 4 jaar mnet hem en sinds dien zit hij in de paarden!!

TRUE LOVE ben over 6 dagen 2 jaar getrouwd GEINTJE
Laatst bijgewerkt door offspring op 23-03-03 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 08:45

SuperPepeijn schreef:
soms lijkt het me ook wel leuk een vriendin te hebben die veel met paarden omgaat, al is het alleen al om de buitenritten samen. maar die discussies die je mee naar huis neemt, lijkt me nou niet echt gezellig.
heb ik geen last van want hij rijd pas 4 jaar ( zolang gaan we pas met elkaar ) en ik rijd al weer 16 jaar met de nodige ervaring hihihihh dus hij houd zijn mond wel hij vraagt aan mij als hij iets niet weet!! wat een vertrouwen UGH UGH

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 09:43

Percy schreef:
Je kan ook een blanco exemplaar nemen en die hersenspoelen tot paardengek, ik heb nog wel een paar vriendinnen met ervaring met de laatste methode Haha!

Nou, vertel dan! Haha! Het is niet eerlijk als je die (zeer belangrijke) info voor jezelf houdt... Schijnheilig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:48

peeky schreef:
Als je niet terugschrikt voor een Amerikaan (je weet het niet in deze tijden) dan heb ik wel een tip voor je: er is zo'n relatie site voor paardenmensen. Hij stond een keer in de Bit, maar ik weet de URL niet meer. Misschien dat iemand anders de URL heeft van de site die ik bedoel?


www.equestriansingles.com Haha! hahaha... een paar van mijn vriendinnen in de US chatten daar vaak... Verward

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 01:17

SuperPepeijn schreef:
soms lijkt het me ook wel leuk een vriendin te hebben die veel met paarden omgaat, al is het alleen al om de buitenritten samen. maar die discussies die je mee naar huis neemt, lijkt me nou niet echt gezellig.


hoezo zou je discussies mee naar huis nemen?ieder zn eigen paard en zn eigen manier van rijden, simpel!
enne buitenritten, ja als je dan verdwaalt en dat t onderwerp van de discussie wordt, dan heb jij natuurlijk geen gelijk en is het ook einde discussie Haha!

maar ik ben er gister voor e zoveelste keer achtergekomen dat het hersenspoelen van mn vriend nog niet helemaal is gelukt, hij is inmiddels zo ver dat ie met desje wandelt, ze wel alle3 hooi geeft en voert en halsters om/af doet, soms bij wedstrijden komt kijken, maar bv poetsen of rijden nee dat gaat ie nooit doen

gister was ie boos, ik was te lang met de paardjes bezig(we waren ongeveer een uur in de wei met de digi, daarvoor had hij voetbal zitten kijken!waar ik nix aan vind maar ook niet over klaag!)

foto's staan hier *hint hint*
[ITP] desje loopt weer helemaal goed&mn nieuwe piercing
[ITP] Quentin&Destiny in de wei(en beetje Desire)

ik wil ook een paardenman! heb verder weinig eisen, hij moet er alleen wel goed uitzien, want ja t oog wil ook wat Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 11:48

Tja, ik heb dus een echte paardenman Haha!
Over het fokkerijgebeuren en de dagelijkse verzorging en opvoeding zijn we het meestal wel eens maar als we samen aangespannen gaan rijden wil het nog wel eens mis gaan, vooral met het tandem.
Ik rijd met Geldersen en Albert rijdt met Cobs en we hebben nog wel eens meningsverschillen over de manier van rijden.
Als Albert bij mij achterop staat kan hij het niet laten om steeds commentaar te geven: "geef die merrie eens een lel, ze loopt achter het bit, heb je Händell niet te lang?, je moet meer opsturen, de merrie moet meer uit de strengen, enz enz....).
Ik kan daar bijzonder chagerijnig van worden, vooral als ik gewoon een bosritje aan het maken ben.
We komen dan meestal in een ijzige stilte terug onder zacht gemompel van stomme l*l, irritante tr*t Extreme duivel , maar met een half uurtje is het vaak weer goed Ach gut
Gelukkig rijdt hij zelf niet onder het zadel dat scheelt een hoop gezeur Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:07

SuperPepeijn schreef:
soms lijkt het me ook wel leuk een vriendin te hebben die veel met paarden omgaat, al is het alleen al om de buitenritten samen. maar die discussies die je mee naar huis neemt, lijkt me nou niet echt gezellig.


Ik denk dat als je op 1 lijn zit de discussies ook wel zullen meevallen, en wat is er mis met een goede discussie?? Knipoog

het moet natuurlijk geen slaande ruzie worden, dan is wat anders, maar elkaar vertellen over de voor en nadelen van jou manier van rijden vind ik niks mis mee.. ik wou dat ik dat kon doen, lijkt me heerlijk..

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:20

Hehe, neeee, ik hoef niet perse een paardenvent.. Geef mij maar een knappe engelsman ofzo *LOL*

Nah, bij nader inzien, ik blijf nog maar een poosje single. In september koop ik mijn eigen paard en daar heb ik geen pottekijkers en wijsneuzen bij nodig Haha!