Grapjas Silly

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

enedium

Grapjas Silly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 14:09

Sinds kort staat de pony van m'n zusje bij mij op stal, ze heet Sylvera, we korten het altijd af tot Silly, een uitstekende naam voor haar.
Het blijkt namelijk een enorme grapjas te zijn, en dat niet alleen, ze zet de andere ponies ook aan tot streken.

Als ik de stallen uitmest hang ik altijd een touwtje tussen de bak opening en de stallen, nooit een probleem mee gehad, dat ik me laatst omdraaide en Silly stond ineens achter me, ik schrok me dood, Silly was duidenlijk geamuseerd.
Sinds dien gebeurd het om de haverklap, en stuurt ze ook de andere ponies de stal in.

Ze heeft nog tal van soortgelijke grappen, en ik zweer je, ze lacht!
Ze lacht me gewoon uit!
Ik heb veel slimme paarden meegemaakt, maar een pony als Silly nog nooit, als ik het zelf niet had meegemaakt zou ik het waarschijnlijk niet eens geloven.

Heeft een van jullie ooit zoiets meegemaakt?
Een pony met een bijna menselijk gevoel voor humor?

The best thing you can become is yourself

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 16:37

ik ken het ja. Mijn paard Lois is ook een echte joker Tong uitsteken . Hij haakt altijd de meest rare fratsen uit en gaat je dan met een hanglip en pretoogjes aan staan kijken. Hij en z'n vriendje (een 24 jarige tuiger hengst) zijn de echte doerakken van stal. Ik denk dat iedere stal zo wel z'n mafkezen heeft. Ik heb nog wat maffe foto's van hem op mijn site staan (zie profiel).

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:37

Ik heb het nog nooit meegemaakt nee. Haha, echt grappig! Pas maar op dat ze Moonie en de rest niet aansteekt!! Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie