mystery al weer 5 geworden vandaag..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

mystery al weer 5 geworden vandaag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 19:25

wat gaat dat hard zeg, ik heb hem nu al weer 15 maanden maar in die 15 maanden is hij heel erg veranderd. (positief hoor Lachen )


maar zijn verjaardag begon niet echt tof, ik kwam net op de boerderij en lees het briefje dat de paardjes geen eten hadden gekregen vanochtend omdat iemand was vergeten te voeren. Dus ik zit nog te denken van wie zijn voerdag is het vandaag, Oja dacht ik die van sonja. (niet van bokt hoor) en toen ging het branden ik zou voeren. Helemaal vergeten Bloos Bloos .

Dus hebben ze hongerig gewacht tot iemand hun kwam voeren s'middags.

Maar ik liep zijn stal in en zag allemaal plactic liggen, had die banketstaaf zijn voerbak gesloopt, dus voor zijn verjaardag krijgt hij een nieuwe voerbak Extreme duivel Lachen

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 22:17

Heeeejjjj en waar is dat gebak Vork ? Ik heb niets gezien. Als je paard jarig is moet je ook tracteren hoor! Knipoog

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:04

hoihoi!! gefeliciteerd!!! echt toeval! mijn paardje word over een weekje vijf, en ik heb hem ook nog maar 9 maabndjes ofzow..en hijs ook onwijs verandert, geef hem een dikke kuz op z'm snoet! dag!!!!:))

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:46

Gefeliciteerd hoor!

Je weet in ieder geval zeker dat deze verjaardagsmaaltijd extra indruk bij 'm heeft achtergelaten.. een nieuwe voerbak, joepie Vork Haha!!