Gewoon niet eerlijk

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gizzmo

Gewoon niet eerlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 22:07

Gebeurd dat bij jullie ook wel eens op de manege. Dat de paarden, waarvan de eigenaren, ze niet goed verzorgen en dat die paarden nooit iets mankeerd en kerngezond blijven. En dat de paarden, die helemaal vertroeteld worden door hun baasjes, en de baasjes er altijd zijn, dat die paarden altijd iets mankeert???? De mensen hebben gewoon altijd pech
Het paard van mijn baas heeft ook altijd iets, hij is al 2 keer geopereerd aan een tumor in zijn hoofd, en elke keer als het weer goed gaat met het rijden of ze wil gaan starten, dan is er wel weer iets dat hij voor een week is uitgeschakeld, zoals een winkelhaak in zijn lip, n paar hechtingen, een hoefsweer, en ze komt er elke dag altijd na het werk.

En neem mij nou, ik rij al 12 jaar en heb al weet ik veel hoeveel verzorgpaarden op de manege gehad, zal ze eens opnoemen

Smirnoff, een arabiertje, werd ineens verkocht
Gjeltsje een Friese merrie, ging naar huis om daar een veulentje te krijgen en daar gebleven
Marten een Friese ruin, heb ik 2 jaar verzorgd, en moest ook plotseling verhuizen omdat zijn baasjes dat ook deden, en nu 2 weken geleden is hij ook nog overleden
Tanja, zou niet weten wat voor ras het is, maar daar kon je ook nix meer mee beginnen, echt zo'n manege paardje geworden hobbelt alleen nog maar achter de kont van zijn voorganger aan
Fantasy, WPNr, mocht ik ook niet meer op rijden omdat hij zonodig verleasd moest worden
Ja en toen Micheal, een Appaloosa hengst, dat was de laatste, maar die gaat nu onder het mes, omdat hij te veel hengsten kuren heeft, zoals laatst, ik stap op, tenminste dat probeer ik, voordat ik zit, begint hij al te bokken, dus lig er af