Waar staat iedereen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 23:38

ze staan al ergens
enja vlieg steeds verder de wolken in met mijn koppie

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 23:49

Hey Rena!
Ik woon nu in Purmerend, maar ik kom uit Breukelen, vlakbij dus. De Hollandse Rading ken ik ook erg goed! Ik ben van plan om weer naar Breukelen of omgeving terug te verhuizen dus als je nog een leuke stal in de buurt weet...

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 10:57

Ik ben 27 en ben directie secretaresse. Ik heb samen met mijn moeder 4 paarden. Barbiano een 10 jarige ruin staat op de manege in Eersel. Cartuja een 2 jarige merrie staat in de wei bij een Andalusiërfokkerij in Bergeijk. Daar staat ook Despiërto een jaarling hengst. Ook staat daar een 13-jarige dekhengst Enterado die wordt niet door ons gereden maar is voor de verkoop. Groetjes Lisette

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 11:21

Hoi,
Ik ben Danielle(zus van Astrid), ik ben 20 jaar, ik woon in Almere en sta op manege pampushout. Ik heb een 4 jarige kwpn X Andalusier, echt een schat, maar wel af en toe behoorlijk koppig! Ik studeer toeristisch management in Amsterdam. Groetjes Danielle

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 12:23

Hoi ik ben Mieke, 33 jaar, mijn paard heet Toon en staat in Heiloo bij een boerderij/pensionstal waar hij het super voor elkaar heeft en ik ook!
Toon is een ex-manegepaard, dus ik ben hem nog aan het omscholen tot dressuur/recreatiepaard.

Ik werk bij een bouwkundig adviesbureau en heb vier katten. Verder weet ik even niets te melden...

Groetjes Mieke

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 12:49

Ik ben Ada , 39 jaar. Mijn paard staat in pension op een manege.
Ze gaat daar regelmatig naar buiten met de hele kudde manegepaarden en ze heeft het zo erg naar haar zin!
Verder zie profiel(Toch wel handig, Bart en Heike!)

*LOL*:)):))

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 16:20

Hey Rena,
Ik ben 16 jaartjes jong en heb mijn 2 paarden bij mijn buurbrouw staan in Schagerbrug Noord Holland.
ze komen binnenkort aan huis, erge luxe dus.
Ik rijd op PC de Schildknapen in Schoorl, hele gave club!!! Lachen
En verer zit ik nu in 5 havo en ga ik volgend jaar HogeschoolTio bezoeken in haarlem!
Groetjes Linnie

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 20:17

Ik ben Iris. 15 jaar oud. Zit in de vierde klas van de havo. Woon in eindhoven.
Heb een eiegn pony die Menno heet:[img]../upload/3/hoofdsneeuw.jpg[/img]
En die staat net als Barley in Mierlo. Ik "werk" daar ook. Stal werk en lesgeven aan de kleine kinderen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 22:33

Ik ben Kim 19 en Kom uit Apeldoorn ik heb net 3 weken geleden mijn 4 jarige arabische merrie naar soest verkocht (Willemshoeve) Een schat van een paard met maanoog waar ik alles mee kon helaas gaat het niet zo super bij de nieuwe eigenaar hopen dat dat snel beter gaat en dan Heb ik nog een 4 jarige groninger ruin Lodewijk waar ik zondag voor het laatst mee in de L start en daarna M1!
Lottel staat bij zijn fokker/boer op stal en staat dus op een stal waar ze groningers fokken en daar rijd ik er ook een paar van.
Tja dan werk ik nog full-time als tandartsassistente nou weet je alles geloof ik
groetjes

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 17:06

Oke, dan stel ik me ook maar voor. Ik ben 30 jaar en heb 2 kwpn paarden, iones en Paddy die allebei op een stal in Breugel staan. Zelf woon ik in Eindhoven en werk als secretaresse bij faculteit Bouwkunde op de TUE. Heel belangrijk: ik heb ook nog een klein zwart hondje dat overal met me mee naartoe gaat, Polleke.

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-01 17:17

Citaat:
Op 2001-02-25 22:49, schreef Jura:
Hey Rena!
Ik woon nu in Purmerend, maar ik kom uit Breukelen, vlakbij dus. De Hollandse Rading ken ik ook erg goed! Ik ben van plan om weer naar Breukelen of omgeving terug te verhuizen dus als je nog een leuke stal in de buurt weet...


Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-01 17:25

oliebol het lukte dus niet, dan maar zo. Jura als je wat adressen will weten laat je het t.z.t. maar weten. Of via mijn mail is ook goed. Weet er heel wat. Ligt er ook wat je wilt. En welke prijsklasse. Zelf verzorging e.d.

Groet Rena

ikke

Berichten: 37554
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 22:00

Ikke dus. Woon in de buurt van Eindhoven. Mijn paard doet een recordpoging oudst in gebuik zijnd paard, de dame is 27 en gaat als de brandweer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 22:07

Mijn Pablo staat in pension op manege Ten Eijsden hier in Geleen. Lekker maar 7 minuten op de fiets. Een groot bedrijf maar met lekker veel weide.

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 23:30

Hoi, welkom.
ik ben dus Barbara. ik woon in Eemnes en mijn haf staat vlakbij, bij pensionstal de paardenstek.we staan daar met z'n achtienen ongeveer. in de winters gaan ze 's morgens in de stapmolen en in de zomer staan ze de hele dag in de wei. Echt een luxe.
ik woon samen met mijn vriend Marcel en we hebben ook nog 2 poezen en een konijn.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:41

ik ben 13 jaar(01-01-88)ik zit in de eerste havo/vwo.mijn paardje staat in eindhoven op een manege.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 19:08

jino staat 's winters op een pension stalling in de buurt van nijmegen, ong 5 min met de auto van waar ik woon en 's zomers staat ze hier in het dorp, (3 min fietsen ofzo) ik zit in 3 vwo op montessori college in nijmegen ben 14 word 9 april 15 (joepie is al biiiijjjjnaaaa)
heb 3 katten, 2 ratten, 1 hond 2 kippen, 1konijn

liselore
Berichten: 15
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 19:32

hoi
ik ben liselore ik ben 15 jaar en ik zit in mavo 3.
Ik heb een 9 jarige hengst en ik sta daar mee op mange zilfia's hoeve in houte

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 11:35

Hoi, ik ben 26 jaar en werk momenteel bij een assurantiekantoor. Ik heb sinds een half jaar een eigen paard: Tonko. Ik berijd haar nu 3 jaar, maar ze is pas sinds een half jaar van mezelf. Zelf rij ik nu ongeveer 16 jaar paard. Ik ben er erg blij met Tonkelientje (zo noem ik haar, Tonko vind ik zo mannelijk klinken). Het is een vosmerrie van 14 jaar oud, ze is ca. 1.66 m. en ze heeft een doorlopende bles en achter 2 hoge witbenen. Ze heeft een KWPN-brandmerk maar ik heb geen papieren van haar. Ze is sinds 5 jaar bij ons op de manege maar de persoon waarvan ze gekocht is leeft niet meer, dus ik vrees dat ik nooit meer achter haar achtergrond kan komen, helaas...
Ze staat gezellig gestald in Geleen op de manege. Het is een erg gezellig manege, iedereen kent iedereen. Ik vind het prettig dat mijn paard op een manege staat. Alles wordt verzorgd, als ik eens een dag niet kan komen (sporadisch) dan hoef ik me geen zorgen te maken. Verder heeft het paard altijd vanalles te zien, mensen en andere paarden zodat ze zich minder snel verveeld dan thuis alleen. Mijn vriend heeft een wei waar ik haar gerust op zou kunnen zetten, maar dat lijkt me niks voor haar. Nu kan ze gezellig met andere paarden in wei en heeft ze dus eigenlijk sociale contacten (haha, dat klinkt vreemd he voor een paard).

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 11:52

Ik ben 21 jaar en bezig met het afstuderen van de opleiding milieukunde.
Ik rij paard op manege Het Paardendal in Waddinxveen. Ik rij altijd op Sjors. Ik heb 'm ingereden het is echt een tof beest. Hij is echt slim, maar net niet te slim. Lachen
Ik rij op het moment 1 x in de week (was meer en wordt hopelijk weer meer). Verder rij ik ook uitwedstrijden met hem. We hebben 1 winstpuntje in de B. Maar ik mag niet zeuren want het is en blijft een manegepaard en ik rij 'm maar 1 x in de week. En alles wat 'ie kan kent 'ie van mij. En dan is het elke week weer leuk als we aan het eind van de les weer een klein stapje verder zijn dan de week ervoor. Maar het gebeurt ook weleens dat het voor geen meter gaat en dan baal ik want dan loop ik een week met dat rot gevoel..
Groetjes Petra en Sjors
http://www.homepages.hetnet.nl/~pmprins ... index.html
Moet de page eens updaten....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 12:02

Hoi Rena

Ja ik wil graag wat adressen weten van stallen in de omgeving! Misschien kan je mij mailen, want ik zie jouw mailadres er niet tussen staan. Die van mij staat hier onder als het goed is.

Groetjes, Maartje

Rowy

Berichten: 639
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:50

Heej, ik ben Esther. 17 jaar. Ik doe dierverzorging op MBO Boxtel. Mijn pony Rowy staat bij Manege De Berger Hoeve in Bergeijk (www.bergerhoeve.nl) En daar werk ik ook.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:51

Mijn verzorgpaard staat op het moment bij Club Cercle Hippique (Swaab), over 3 weken gaat hij naar de Schaapskooi in Laren.

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:18

De laatste post van Jurga was
Citaat:
Geplaatst: 15-03-01 11:02

Er is niets mis met het opnieuw naar boven halen door alsnog te vertellen waar je paard staat, alleen de topicstarter (en volgenden) kunnen qua paard allang weer verhuisd zijn Lachen

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:31

*LOL* OK dan!