~Lisa~ gaat weg.............

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Thortana

~Lisa~ gaat weg.............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 21:15

Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen

Het Meisje genaamd Emmely wat Lisa least krijg deze week een eigen pony
De pony staat al op de stalling waar Lisa staat en er zijn niet genoeg stallen meer dus....
Lisa wordt verkocht.
Dit weet ik via mijn vriendinnen die hebben het gehoord
tis niet 100% zeker maar waarschijnlijk wel
Ze gaat naar handelaar v. zandvoort en ik ken veel paarden wie naar hem zijn gegaan , waar ik ook van hield en die heb ik nooit terug kunnen vinden 2 ervan gingen door hem naar de slacht en de rest is Foetsie
zoals ik al zei is het niet 100% zeker maar ze hadden het al over de prijs dus grote kans

Ik kan het niet begrijpen dat mijn schatje Lisa mischien al heel binnekort weg gaat
Ik zou dr wel kunnen kopen VOOR hij hem verkoopt maar ja....welk geld? Lips are sealed
En de gedachten dat wij zo'n mooie band hadden ik nog nooit zoveel van iemand/iets heb gehouden en ik al zoooo veel verdriet had toen ik dr niet meer mocht rijden laat staan ze er NOOIT meer is, nu gaat ze weg....
ik vind het zo verschrikkelijk
ik hoop dat dit niet gebeurt, maar die kans is zo klein

ik kan gewoon niet uit mijn woorden komen.........ik hoorde het net.....

Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen

Wat er ook gebeurt Lisa ik blijf ALTIJD van je houden en ik gaa zeker weten er alles aandoen je terug te krijgen of als je wegbent te vinden
you're always on my mind

maar het is nog niet zo ver,,,,,,............. jullie horen nog van me

xxx Renée

Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen

in het begin dat ik dr had:
Afbeelding

nu ( afgelopen Zondag)
Afbeelding

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 10:47

Jeetje, wat balen voor je zeg!!
maak er nog een leuke tijd van samen, en ik hoop dat het niet doorgaat Knipoog

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 10:48

Je zou toch al een pony krijgen? Waarom koop je deze niet en zet je haar voor de kar?
Is je probleem gelijk opgelost Gaaaap

Be a voice, not an echo!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 15:24

Billy daar heb je gelijk in maar dan moet ik dr snel kopen want anders is ze weg en snel opzoek naar een stal want daar zijn er geen meer vrij

ik zalt in ider geval probereb, thx
en evy ook thx

Ross

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:16

oewwww wat erg!
Veel succes en hopelijk kan ze toch nog blijven!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:21

jeetje wat erg ik heb dat ook heel vaak meegemaakt en dat paard waar ik nu nog naar opzoek ben ken ik ook nergens vinden echt zo k*t

♥Maykey hou van jou voor altijdRust in vrede maatje!! 08-05-00 † 27-07-05♥
PiaffeMedia.nl
Like PiaffeMedia op facebook

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie