update Silvi (keuring versus verzekering)!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 10:38

Pipo schreef:
Gefeliciteerd!!! Wat goed voor jou en voor haar. Hoop dat je nu maar lekker kunt genieten van je paard, en we zien je vast wel op wedstrijd verschijnen binnenkort Haha!


het genieten, dat lukt al aardig, ze gaat momenteel zo lekker! Wat wedstrijden betreft, je gaat me zeker tegenkomen, maar wanneer..... geen idee. Eerst maar eens lekker doortrainen, spiertjes en wat meer vet kweken:Y) (want daar heeft ze nog echt een tekort aan) en wie weet wat de tijd ons dan gaat brengen.... Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 10:40

Hardstikke goed dat het zo is afgelopen, dat moet een opluchting voor je zijn. MAar ik vind de AMEV echt een beetje hufterig hoor. Ze hebben jullie ook op extra kosten gejaagd wat niet nodig was.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 10:49

Hartstikke leuk, Mause. Veel plezier met haar.

Ik weet dat de AMEV idd erg lastig is. Ze willen ook al heel gauw een been uitsluiten als er maar wat mee is, ook al lopen ze niet eens kreupel op de buigproef (heb ik ooit meegemaakt met een paard).

Toch vind ik deze kwestie wel interessant om te lezen, het is ook een les voor (ver)kopers om nooit zo maar op de verzekering of de buigproef af te gaan.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 12:15

He das nog eens leuk nieuws . Het is ook een mooi paard dus heel veel plezier samen en dat we nog maar veel foto's mogen zien.