Barbiano gaat verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Barbiano gaat verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 22:18

We hebben afgelopen weekend de knoop doorgehakt. Het is ons duidelijk geworden dat voor de eigenaar de bar belangrijker is dan de paarden. Afgelopen zondag kom ik om 13.00 aan op de manege. Er was een westernwedstrijd en een of ander aangespannen evenement. poedersuiker dus en die mensen denken dat ze alles kunnen maken. Barbiano stond helemaal over de zeik op stal omdat er elke keer zo'n aanspanning voorbij kwam en allemaal herrie en drukte. Daarbij was zijn stal nog niet opgestrooid en had hij nog geen hooi gehad. Er stonden al plakken stro klaar dus had ik er alvast maar 1 gepakt was niet genoeg maar Barb had iets te doen. Deur dicht gedaan zodat het ook voor hem wat rustiger was. Gaan ze de stallen opstrooien is er voor de laatste 6 stallen niet genoeg stro waaronder dus de stal van Barb. Boos! Boos! Boos! Omdat ze de loader nodig hadden voor de bak te slepen werd er nog geen nieuw stro gepakt. Nou zoals je begrijpt was dit na nog wat voorvallen de druppel. We zijn in de auto gestapt en naar een pensionstalling in de buurt gereden waar we welk vaker waren geweest. Wat een rust was dit de paarden stonden heerlijk rustig op stal. Meteen na wat uitleg afgesproken dat we per 1 april komen. Wat zal dit een verademing zijn. Ik heb het altijd goed naar mijn zin gehad op de manege en zal zeker de mensen missen maar Barbs welzijn gaat voor alles. Ik kan niet wachten tot 1 april.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:30

Dat zal idd een hele opluchting zijn! Veel succes op je nieuwe stal.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:42

Veel plezier op de nieuwe stal!!