dagje concours

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

dagje concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 18:03

Hoi hoi Haha!
Net terug van concours (in Geldrop). Het begon al goed.

Toen ik mijn paardje vanmorgen uit stal haalde had hij een paar knotjes uit en overal mest zitten Scheve mond . Dus even lekker poetsen, knotjes bijwerken en inladen. Eenmaal aangekomen (...na heel veel zoeken, we wonen in zuid limburg, dus kennen ons niet zo goed uit daar...) blijkt het dat er nog maar 1 combinatie voor mij was. MMM.. Verward ... Na even met de ringmeester te hebben gepraat was dat geen enkel probleem en kon ik rustig aan doen, hij zou wel wat regelen. Ik kreeg 20 minuutjes

Het losrijden verliep super. Ik had weinig tijd dus had geen tijd om hem voorwaarts neerwaarts te rijden. Meteen oprichten en veel wendingen en overgangen gereden. Gelukkig pakte hij alles meteen goed op en was hij lekker los.

Toen ik de ring in moest werd hij helemaal gespannen, de jury was toch zo eng, stel je voor die vallen je aan }> ! Maar na één rondje liet hij zich helemaal los en ontspande volledig. Hij liep súper, echt geweldig. Alleen moest ik hard werken om al zijn gangwerk eruit te rijden. En het halsstrekken was wat minder, in tegenstelling tot normaal. Verder liep hij lekker ontspannen, bleef hij bij me en de hoofd- hals houding en lengtebuiging was ook super.

De tweede proef was hij (ik trouwens ook...pff..)echter dood moe. Hij liep soms een beetje over de schouder weg en was er niet meer helemaal geconcentreerd bij. Bij het wijken nam hij zijn achterhand niet helemaal mee. Maar dat geeft niet. We hebben allebei ons uiterste best gedaan en waren na die eerste proef dan ook doodmoe Gaaaap .pff...

Na zeker een uur te moeten hebben uitstappen (voor hij droog was<--ja we hebben hard gewerkt ) eindelijk opladen, eten, drinken en op de prijsuitreiking wachten. We hadden in de eerste proef een derde plaats met 163 punten en in de tweede ring zoals verwacht wat minder, een 9e plaats met 154 punten.

Het was een leuke en leerzame dag. Op naar Master Dressage 30 maart Haha!

Groetjes


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:04

mooi weer een wp erbij! gefeliciteerd!

Love the life that you live, live the life that you love

Liselot

Berichten: 32188
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:05

netjes gedaan hoor, welke klasse? L neem ik aan?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 18:37

Dankjewel Haha! .Ja ik ben heel erg tevreden want het ging een tijdje minder, vanaf woensdag wil het eigenlijk weer lukken. L1 ja.. 2e keer (kom net van de pony's af) Haha! dus ben echt blij ermee, dat het zo netjes gaat.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:43

He Sol, goed zeg. Weer een winstpuntje erbij. Jammer dat ik niet kon komen kijken. De baas riep, dus werk ging voor (helaas)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 15:33

maakt niet uit. kom je 30 maart kijken in Susteren, master dressage?? kijk maar. groetjes

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:23

Ik zal eens kijken of ik 30 maart nog vrij heb. Ik denk het wel. Lijkt me wel leuk, maar kan niks beloven. Wie heeft je trouwens voorgelezen (je moeder????????)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:20

Jaaaaa! Wat goed! Gefeliciteerd!
En ik kom ook kijken als dat mag (van jou Haha! ) ok? (ff zeuren...)

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 23:12

hoi hoi, dankjewel... jullie mogen allemaal komen kijken Haha! zo'n vrouw daar had me voorgelezen. was een hele leuke meid! groetjes..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daisy91, Marjelle1992, Olga89, sberg, sterregoud, Yavanna en 77 bezoekers