Hij is zo ziek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Hij is zo ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 09:55

Nou wij waren op vakantie geweest naar egypte allemaal kei gaaf maar daar gaat het nu niet om
Onze hond Max die moest naar de kennel want het is niet een hondje die je even zo bij andere op bezoek brengt daar is hij te groot voor.
Dus op maandag belt Mama om te vragen hoe hett met hem gaat. Nou toen ging het allemaal heel goed.
En toen issie vanaf dinsdag dood en dood zziek geworden.
Hij was aan de diaree, kokhalsen en niet eten
Nou we hebben hem vrijdag ochtend opgehaald
en hij was in bad en al;les geweest omdat hij ook zoo ziek was geweest.
Toen we thuis waren was hij kei rustig als de deurbel ging dat bleef ie liggen en normaal begint ie kei hard te blaffen enzo
Vrijdag avond was zijn tempratuur 38.9
Zaterdag ochtend komt Mama beneden heel de gang lag vol met diaree echt kei zielig.
Dus Mama naar de dierenatres gebeld om iets ervoor te vragen dat het minder word.
Heel de zaterdag heeft hij nix gegeten al vanaf dinsdag niet alleen maar heel veel drinken.
Nu heeft Max iets voor de diaree gekregen ome het te stoppen zaterdag heeft Mama het al gegeven dat moet ze elke dag 2x doen.
Nu is het zondag en weer heel de gang lag vol.
Echt zo zielig.
En ik ben zo bang dat hij dood gaat.
Maar dit moesst ik ff kwijt

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 09:58

Jeetje, dat is zeker een hele schok om zo thuis te komen. Heeft de kennel de DA er ook bijgehaald?
Ik duim met je mee dat hij gauw weer beter wordt. Weet je wel wat hij mankeerd?
Sterkte.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 10:05

Nee we weten het niet ze denken een virus op de darmen enm hij heeft al heel zijn leven een gronische darm intolerantie en dan ook nog dit erbij