Eindelijk m'n paarden!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

monty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 16:31

ZO geweldig, ik heb eindelijk mijn droompaardjes gekocht! Omdat ik een tijd in duitsland heb gewoont heb ik daar 2 paarden ontmoet, echt zo lief. Sinds een paar dagen zijn ze overgekomen, een wurtmenberger en een hannoveraan.Echt super paarden. De hannoveraan is nog een hengst,wel al 5 jaar maar zeer lief en een heel mooi fijn hoofd en een geweldige bouw.Heeft veel springtalent, eigenlijk zonde dat ik hem heb gekocht, want zo ambitieus ben ik eigenlijk niet.Waarschijnlijk ga ik wel wedstrijden rijden, maar niet al te fanatiek.Ik wil namelijk edurance gaan doen.De wurtemberger is ook cool, heel breed en lomp, maar loopt wel m2. Nou ja, ik mot stoppen,Doeii, ik kom voorlopig niet op bokt, want ik moet trainen in Duitsland voor een maand.Hmmm, wel leuk, maar nu al m'n beessies missen.Ach tot, over een maand!!!
Monty

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: monty op 2001-07-04 17:32 ]</font>

*Roos*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 16:32

gaaf een hannoveraan hengst!!! Kwijl
Die zijn mooi!!!

Mijn opa heeft ook een hele mooie hannoveraan gehad. Prachtig!

Breng je talenten en die van je paard tot bloei en word de beste ruiter die je kunt zijn!

http://www.lentepaard.nl | Rechtrichten, Paardencoaching, Natural Horsemanship & Centered Riding

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 16:56

Gaaaaaaf joh! Endurance is geweldig!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie