Dagje van huis

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Dagje van huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 16:30

haha, vandaag ging ik met mijn moeder mee naar Stigur (ons paardje sinds kort) en ik had dan de hond mee en dan ging zij rijden en ik ff met de hond wandelen.
daarna gingen we nog ffies chocolademelk drinken bij een boerderijtje in de buurt en toen op de terugweg naar huis zegt men moeder, zullen we ffies naar de divoza gaan want we rijden er tovh bijna langs, dus wij naar de divoza.
voordat we naar binnen gingen zegt men moeder zo van we gaan alleen KIJKEN en niks kopen, na een beetje shoppen komen we bij de kassa en wat hebben we?
- nieuwe cap voor mij
- t-shirt voor mij
- een klipje voor aan mn touwhalster die ik ga knope
- hoevenvet + kwast
- harde borstel want die had ze kwijtgemaakt *LOL*
- zon opending voor je borstels in te doen
- van die reflector dingen voor om het paard zn benen
- reflectorende sporenbandjes
- en een paar sokken

nou en wij gingen ffies KIJKEN Bloos whaha
het was dus weer een gezellig dagje maar ook errug duur want we gingen daarna ook nog ff naar de Mac

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 23:16

haha beterzzz toch! Nu heb jij weer leuke spulletjes voor je paardje en jezelf.

Obelix is gewoon stoer!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:07

Grinnik, laat mij dat nou ook altijd gebeuren!:D Scheelt nog iets dat bij ons bij de Ruitersportzaak je zelden lekker kunt snuffelen zonder dat er een verkoopster op je afspringt. Dan zeg je gauw het hoognodige wat je wilt hebben en gaat dan weer weg. (zij komen alleen de winkel in als er een klant is, is een zaak bij huis)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 12:32

haha, ja idd, weer nieuwe spulletjes en jurga, dat is bij de divoza ook soms hoor, ik was een cap aan t passen en meteen kwam er iemand op me af van moet ik je helpen? haha

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AmyJamess, Jenn_Mellow, Pallatin, Vagabondo en 44 bezoekers