de shetties op hol :P

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

anne_bento

de shetties op hol :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 21:32

hey!!

we gingen gister (zoals elke dag Knipoog ) weer naar de shetties toe, ze stonden ver in het land dus ik dacht dat we ze weer helemaal konden gaan halen Scheve mond maar ze kwamen ineens heel hard naar ons toe gegallopeerd Lachen ik was al blij, hoefde ik weet niet zo'n eind te lopen, maar het was een beetje anders..... Scheve mond

meike en quincy gingen gewoon de schuur/bak in, bo bleef ff buiten staan, en meike en quin rende gewoon heel hard aan de andere kant weer naar buiten Knipoog Haha!
me zusje er dus achteraan en ik dacht, ik hou bo alvast vast dan hebben we hem in ieder geval Knipoog maar hij rende gewoon achter de anderen aan nog voordat ik hem goed vast had haha Haha!

nouja, toen renden ze dus op de wei en ze bleven maar rennen en bokken, en meike ging zelfs hinniken onder het rennen en ze gingen echt vet hard echt cool

en ik nog denken dat meike niet zo hard meer kon omdat ze drachtig is en een dikke grasbuik erbij heeft, maar ze heeft het laten zien hoor Pling

nou toen hadden we ze eindelijk te pakken, helemaal hijgend Scheve mond maar het was wel vet gaaf om ze zo lekker uit hun dak te zien gaan Lachen

Bento, mijn vriendje...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie