Dennis had een aanvaring met de 'buurman'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dennis had een aanvaring met de 'buurman'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 22:37

Ik mocht vandaag wat eerder weg bij m'n stage adres en ging er een lekkere avond van maken was de planning.
M'n moeder en m'n zusje gingen naar de stad en m'n vader wou wel echt vroeg eten. Dus om 5 uur gegeten en dan lekker voor donker nog met Den op pad. Op stal aan gekomen hem snel van het land gehaalt, op weg naar huis lekker zonder zadel een sprintje samen met Tamaartje(die was als hand paard mee).
Tamara zou de veulens en Tamaartje naar de buurman brengen om ze daar lekker op het land(met gras, dat heeft ons land niet meer Tong uitsteken ) te zetten. Ik Dennis snel gepoetst en voor de kar gezet en lekker op pad. Ik ben de haven op gegaan, maar dat was eng! Al die verschillende ondergronden, eerst asfalt, dan klinkers, dan van die beton platen, toen gingen we het gras op. En hij kan al zo lopen zeuren over randjes of streepjes op de weg Haha! .
Toen Tamara met de trailer met daarin de veulens en Tamaartje langs kwam ben ik met Den ook even die kant op gereden. Ik was wel nieuwsgierig naar hoe ze het zouden vinden. Bij de buurman staan ook nog 2 merries en een hengstje.
Dennis en ik eerst langs die merries. Hij was zo braaf, 1x hineken en daarna gewoon netjes door draven. Toen gingen we een stapje moeilijker, langs de 'buurman'. Opzich ook niets aan de hand. Ze liepen elkaar een beetje op te stoken maar Den bleef gewoon heel braaf, hij groeide alleen wat Knipoog . Toen we een meter of 50 voorbij die boerderij waren hoor ik Tamara in eens naar me roepen. Dus ik kijk op, kijk achter me, en ja hoor, daar liep meneer. Hij was over of door het hek heen gegaan. Ik maar van de kar af voordat er ongelukken gebeuren met 2 'erg vrolijke' hengsten die elkaar niet zo heel erg lief vinden. Pepper(de die andere pony dus) liet zich niet in een keer door mij pakken dus deed ik geen verdere pogingen omdat er al hulp kwam en ik hem maar bij Den weg hielt. Met z'n 2en brullen als een idioot. Pepper iedere keer aan de billen van Den willen snuffelen, Den steeds naar achter meppen tegen de kar aan om hem weer weg te jagen.
Het is dat Den zo braaf naar me bleef luisteren maar anders hadden d'r beste ongelukken kunnen gebeuren. Toen Pepper gevangen was ben ik even op zoek gegaan naar m'n zweep die ik ondertussen verloren was en heb ik Dennis z'n pootjes even gecontroleerd. Maar alles leek goed, en hij liep ook prima. Ik ben weer op de kar gestapt en Dennis is heel braaf door gelopen alsof er helemaal niets gebeurd was Lovers .

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:25

Oh, das wel even schrikken als iemand roept dat er een wilde hengst aankomt *LOL* Maar wat is Dennis toch een goed opgevoede shet!
Heerlijk braaf zeg! Maar goed dat hij zijn beentjes niet bezeerd heeft bij het naar achteren trappen.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 10:09

XoNo schreef:
Maar goed dat hij zijn beentjes niet bezeerd heeft bij het naar achteren trappen.

Ja, iid. Ik schrok me daardoor vooral rot. Ik zag de keuring morgen en al me werk wat ik er in gestoken heb om hem na 2 ongelukken weer voor de kar te krijgen al in rook op gaan.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:35

Haha ja dat is flinkeconcurentie natuurlijk Haha!
Moet jij morgen naar de keuring? Succes alvast!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 21:53

Pinky_girl schreef:
Moet jij morgen naar de keuring? Succes alvast!


Nee, ik niet, Dennis wel Tong uitsteken . En ik hoop dat hij er klaar voor is, meer kan ik nu iig niet meer doen.