Een mond vol tanden.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Een mond vol tanden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 21:53

Wat me vandaag is over komen nou ik kan er nog niet overuit.

Eerst sta ik lekker mijn paardje te poetsen en er worden gewoon foto's van me gemaakt(echt erg Heb er een hekel aan).

Daarna haar nieuwe hoofdstel gepast(gekocht op equitana)DAcht dat hij net aan paste maar nee hoor heb gewoon 3 gaatjes over.Ik blij.Staat haar echt heel leuk.Is een nylon hoodstel met zwart en wit(western idee).

Daarna mijn paardje aan de longe.Nou ze was nog makker als een lammetje.Gebeurt ook zelden.Normaal heeft ze kuren bokt alle kanten op en vind het niet leuk als er een ander paard bij loopt.En vandaag nou niks he niet eens een bokje(zou het aan het weer liggen???)

Onder het longeren maakte iemand een geintje van zal ik eens op haar stappen?(paardje waar nog niemand aan gehangen heeft.Ja mijn kleine nichtje van 6)Dus ik van nou zullen we eerst kijken hoe het hangen gaat.Zij na het longeren er op hangen en niks hoor nog niet eens een stap op zij.Toen vroeg ze van mag ik mijn been er over gooien.Ja tuurlijk mag dat want tja je bent er zo weer af zonder zadel als ze niet wil.Hup die meid er op en nog geen kick geven he.Zelfs een half rond je gestapt op haar zonder raar te doen of lelijk te kijken.Alleen het afstappen/glijden vond ze nog niks.Maar wat wil je de eerste keer wat op je rug is al sensatie.Echt een wereld paardje heb ik ook eigenlijk(heb geen eigendunk maar ben wel trots op haar) Lovers

Echt zit zo achter mijn compie en ik kan er nog niet helemaal overuit.Die bonte koe die normaal alles doet om maar gek te doen deed gewoon niks vandaag.Het is niet iets wat ik wekelijks gaat doen nu(eerst maar eens het land op)maar wou wel weten wat die muts zou doen.En zoals jullie eerder gelezen hebben ze deed helemaal niks.*big smile*

Sorry voor het lange verhaal maar ben zo trots op mijn meissie.En dat moest ik even delen met jullie.

Groetjes van Ilona

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:33

Nou van harte!!! Ze leert het heus wel!

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 06:58

Dat was echt geweldig.
Ze was echt super Super braaf Lachen .
En je mag best trots zijn op je bonte koe Koe Haha!.

Gwen

Mijn fjord is niet eigenwijs, hij doet alles op zijn eigen wijze
Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realize that we cannot eat money
Extra centen verdien?? Meld je dan nu aan Cash4ladies Gekkengoud

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 07:32

Gaaf gevoel he als ze dat allemaal toelaten, blijkbaar vertrouwd ze je!

:evaw:

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 07:53

Ja das echt een gaaf gevoel.Ik stond er wel naast dan maar ze was zoooo braaf en lief.Ze heeft zelfs nog aan die meid d'r been geroken en niks aan het handje.echt cool als dat zo gebeurt.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, Maanon_, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, Vagabondo, xDeena_ en 39 bezoekers