Wat wil je bereiken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:04

Ik wil erg graag goed leren rijden, op verschillende paarden. Het beste kunnen halen uit paarden, en ze met liefde hogerop te kunnen rijden. Er is mij verteld dat het talent erin zit, nu zijn we bezig het eruit te halen *LOL* Paardrijden is voorlopig nog mijn hobby (misschien dat er ooit een kans inzit om er mijn werk van te maken, naast mijn aankomende beroep als hoefsmid) en ik wil het gewoon zo goed mogelijk kunnen doen. Zoveel mogelijk beheersing en samenwerking met het paard en dat allemaal aan een losse teugels en minimale hulpen.
Ik ben redelijk wedstrijdgericht. Ik heb nog niet veel ervaring (zeg maar niets eigenlijk Haha!), maar daar wil ik aan gaan werken. De wedstrijden zijn gewoon voor de lol, voor de hobby, maar ik ga wel pas starten als mijn paard en ik er klaar voor zijn. Voor de lol, ok, maar ik ga niet voor Jan L*l staan natuurlijk. En middels wedstrijden en jurybeoordelingen kun je kijken hoe jij en je paard vorderen Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:16

Ik wil zolang mogelijk blijven genieten van mijn paard.
En als het mogelijk is zou ik graag willen dat hij nog meer vertrouwen in zichzelf krijgt en daardoor de hele wereld aandurft. En we dus ook eens heerlijk met z'n tweetjes een buitenrit te kunnen maken.
Verder zou ik het heel leuk vinden om er wat dressuur betreft er uit te halen, wat er in ons beide in zit.
Natuurlijk zou ik ook nog wel meer met hem willen springen. Maar ik mag al blij zijn dat hij het al weer durft. Knipoog
Maar het belangrijkste vind ik dat zowel mijn paard als ik lol blijven beleven aan elkaar.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:00

Ik wil niet aan de top meedraaien maar wel op een leuke manier in het Z2 komen en blijven Haha!

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliƫnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:34

Ik vind het belangrijk lekker buiten te kunnen rijden met mijn haflinger Haha! . Deze ontspanning vind ik nog altijd het mooiste wat er is!!! Maar voor de afwisseling erin te houden oefen ik ook wel eens met hem in de rijbak om te kijken wat hij allemaal kan. Maar niet voor wedstijden ofzo. Gewoon puur voor de ontstpanning Lachen .

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:49

Zoals al vaker gezegt; een goede samenwerking tussen mij en mijn paard. Daarnaast hoop ik dat het inrijden van Shakyra goed verloopt, misschien ooit nog eens te starten, en naturlijk een veulentje fokken.

Met Mazzel hoopt ik en goede samenwerking onder het zadel te krijgen, want het gaat nu echt verschrikkelijk..

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 23:38

ik wil samen met mijn paard:
lol hebben
zo ver mogelijk komen in de dressuur
vriendjes zijn
nog heeeeeeel lang samen blijven!