Academy bij de Familie Bartels

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carri
Berichten: 559
Geregistreerd: 10-09-02

Academy bij de Familie Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 16:19

Vorige zaterdag brachten wij een bezoek aan de Academy bij de familie Bartels. Wij arriveerden rond 10u00, en werden ontvangen door Joep in de gezellige ontvangstruimte waar we de nodige uitleg kregen ivm de hele opzet van het bedrijf. Daarna deden wij een rondgang op de accommodatie. Het is een schitterend complex, plannen voor de uitbreiding staan al op stapel. Daarna nam Tineke over tesamen met dochter Imke. Wij kregen een de nodige uitleg ivm met training van hun dressuurpaarden. Heel knap hoe zij met hun paarden werken. Enkele ruiters vanuit België hadden van de gelegenheid gebruik gemaakt hun paard mee te nemen, en kregen les van Tineke. Haar visie op het rijden was heel goed te volgen en de richtlijnen die ze gaf hadden direct effect. Voor zowel de ruiters als de mensen aan de kant was het een leerrijke dag.
Deze excursie is een echte aanrader. Doen……….

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 16:22

Mmm mijn vader is er nu is nl een klant van ons. Mijn moeder en ik zouden ook een keer een rondleiding krijgen. Ben wel erg benieuwd.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 16:46

Wat kost zo'n excursie dan? en wat is de gemiddelde leeftijd van de bezoekers?

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:09

Ik heb me opgegeven voor de cursus die ze samen met Emiel Voest geeft. Ben erg benieuwd, heb er wel zin in.

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliënberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:45

Hoi hoi

Ik zit op de HAS en daar heb je ook HAS hippique. Met HAS hippique zijn we ook een keertje naar Academy van Bartels geweest. Het was echt wel een leuke excursie. *LOL*
Eerst werden we binnen ontvangen en daarna gaf Tineke een clinic in hun binnenbak.
Daarna hadden we nog een rondleiding door de stallen.

Het was best een leuke middag.

Groetjes Hannie Lachen