Gisteren gelongeerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 08:57

Het was alweer een paar weken geleden maar meneer heeft een nieuw trucje. (Raakt die doos dan nnnnoooooooit leeg). Als ik op zijn moeilijkere kant aan wil galloperen springt hij verkeerd aan. We hebben het eergisteren in de les getest dat als ik mijn been verder naar achteren leg wordt hij pissig en gaat dribbeldraven. Dus goed uitleg gehad van Annie hoe ik toch de juiste stelling moet nemen en dat ik hem maar moet uitdagen gewoon lekker been iets verder naar achter zodat hij dit maar accepteert. Maar gisteren in ieder geval gelongeerd kon hij een keer goed los komen zonder al die kilo's van mij(50). Ik longeer hem altijd met een redelijk losse slofteugel. Zodat hij zijn hoofd niet in de lucht kan steken en zodra hij zakt gaat de druk eraf. Op het begin wordt hij altijd een beetje boos maar op een gegeven moment was hij zo lekker los. Toen sprong hij na 2 keer verkeerd wel goed aan. Waar ik hem uitvoerig voor geprezen heb. Ja ja dacht hij geef me maar een berg mais heb ik veel liever. En we hadden gisteren alweer van 2 mensen complimentjes gehad hoe braaf hij wel niet was en mooi en mooie gangen. *LOL* Glunder. Issie ook!!!!