geminiboktmeetingd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 20:04

de hele middag met marjoleintje op stap geweest!!! om 12 uur kwamen we elkaar spontaan tegen (neej joh niet afgesproken dacht je dat soms????) en toen gingen we naar mn vz pony's fietsen. lekker tegenwind enzo, je kent t allemaal wel. maar goed.
daar aangekomen werden we verwelkomd door kim (hond) en henk (zoon vd boer). eerst de fietsen neergezet en toen naar de pony's gelopen. nina hinnikte vrolijk van Heeeej jou ken ik!!!! en ook dr veulen (weet nog steeds zn naam niet trouwens) hinnikte heel schattig! eerst nientje geknuffeld en doorgelopen naar sabina, die zo'n begroetingshinnikje gaf. lief he... Lovers tot slot naar jolan, die heb ik ff aan kunnen raken op dr neus en toen ging ze dr vandoor. typisch jolanda.
de veulens zijn echt heel mooi geworden alweer, ik heb wat foto's gemaakt maar niet van heel dichtbij. veulens zijn een beetje bangig, wordt niet zo veel mee gedaan namelijk. zonde hoor!
toen naar anja en roosje gelopen, en anja even staan aaien. roos had niet zo veel interesse. en anja is mooi geworden, veel lichter grijs dan dat ze eerst was, echt heel stoer is ze nu!!!

en nu komt t, er zijn PUPPY'S bij de pony's!! jaja Kimmie was op stap geweest en kwam de hond van 3 weilanden verderop tegen. Heeeej leuke mannetjeshond!!! Heeeeeeeej leuke vrouwtjeshond!!!!! naja toen was t al raak... *lol* en daar zijn nu 8 pups van gekomen! 1 hele mooie lieve bruine (zo'n bruine labradorkleur), twee zwarte met ietsie wit, eentje ervan heeft een witte staartpunt. Dan nog 2 gevlekte, 1 lichtbruin met wit en de ander wat donkerder bruin met wit. Tot slot de drie leuksten (naja 1tje ervan was wel errug lief) en dat zijn Black&Tans!!! ahhh zooo schattig en mooi en lief!! Lovers we wouden ze eigenlijk allemaal meenemen maar toch maar niet gedaan. Owja, maandag worden er 6 opgehaald en er zijn er nog 2 te koop dus. De mooie bruine en de lichtbruin gevlekte. allebei heeeeeel lief en gewend aan kinderen (was een keer een turngroepje op bezoek, blijven slapen enzo bij de hondjes *LOL* )

hierna zijn we naar shico gefietst, ik weet weer precies waarom niemand anders m mag verzorgen van mij!! Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl wat is die onwijs lekker, mooi en vooral lief!! hij hinnikte toen we eraan kwamen, terwijl ik al een flinke tijd niet geweest was. schattig hoor!! en shic heeft gezelschap tegenwoordig, er stonden 6 (?? toch marjo) skapies bij m in de wei!!! echt zo leuk voor m!!!

toen we bij shiccie waren geweest zijn we doorgefietst naar marjoleins schatje, Ailin! ailin uit de wei geplukt en ik heb dr helemaal alleen gepoetst!! goed he *LOL* *LOL* *LOL* Ben nu wel heeeeel trots op mezelf hoor!!! *grin* toen ging marjo ff laten zien dat ailin heeeeel hard kan, lachen hoor!!! ailin vond t echt helemaal mooi, koppie dr op en gaaaaaaan!! Lachen Party!! Cool *LOL* en ze is een onwijze knuffel, echt heel lief! en ze is echt zo veel mooier geworden, wil je niet weten!!!! echt heel gaaf!

uiteindelijk moesten we toch maar eens naar huis gaan fietsen...... jammergenoeg. nog een lekker ijsje van marjo gekregen (thnx nog ervoor!!!) en toen hebben we afscheid genomen van elkaar.
t was echt onwijs gezellig, hebben heerlijk over mensen van bokt zitten roddelen Extreme duivel Extreme duivel en we zijn erachter gekomen dat Nimber een frans werkwoord is!!!
je nimbs
Tu nimb
il/elle nimbs
nous nimbons
vous nimbez
ils nimbent!! *LOL* *LOL* *LOL* Geniaal van ons he Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

marjo bedankt voor de leuke dag en je hebt echt een onwijs mooi paardje!!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:26

tuurlijk is ailin een schat en mooier geworden. had je dan verwacht? enja hard vindt ze leuk. doen altijd wedstrijd je wie er sneller is. (ik win dus nooit) longeer altijd in de bak. en afentoe rennen we een lange zijde af. vindt ze echt heel leuk (en ikke ook)
de pupos waren ecth heeel schattig hadden ze bijna in de kruiwagen meegenomen naar huis. maarja dat si zo zielig voor de rest van de mensen die willen ze natuurlijk ook allemaal hebben. de veulens zijn echt schattig en vindt vooral jolanda's veulen erg mooi. manon of eh? ja wat was de andere naam nou?? shico is nog steeds er leuk. saampjes met de schaapjes die aankwamen rennen toen we foto's wilden maken. maar hoe t toch bij mijn meiske das de mooiste.
maar wel gezellig was t. jammer dat ik altijd samen met maaike moet minimeetingen nouja misschien zaterdag als ik tijd heb ga namelijk voor de eerste keer met ailin naar de manege toe zal ze reuze spannend vinden en ikke ook.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:39

leuk hoor! miniboktmeetingen Lachen

maarre nimber betekent toch stralenkrans?
ik stralenkrans
jij stralenkranst
wij stralenkransen Verward

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:11

geweldig ik ben een werkwoord:))
Nimber betekend idd stralenkrans Lachen cool!
was wel weer gezellie dus en ikke mocht niet mee..... Scheve mond\