Balen, ik mag niet rijden/wandelen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Siggy

Balen, ik mag niet rijden/wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 21:48

Ik heb een peesontsteking in mijn achillespees opgelopen en mag van de huisarts zeker 2 weken niet rijden, maar ws wordt het wel langer, want de genezing vordert niet echt. Balen hoor, net nu ik in februari met les ben begonnen. De hele maand maart ga ik dus in elk geval niet naar les, ik hoop er in april toch wel weer bij te zijn.

Ws heb ik de ontsteking opgelopen doordat ik een hele tijd terug met een kruiwagen tegen mijn hiel was gereden, deed toen wel even zeer, maar was toen snel weer over en ik heb er verder geen aandacht aan geschonken, de hele maand januari heb ik stijf gestaan van de antibiotica ivm een ernstige keelonsteking (tja, ik ben nogal aan het kwakkelen deze winter), dus het kan zijn dat daardoor de ontsteking in mijn achillespees onderdrukt is en dat ik hem in februari met paardrijden weer heb overbelast, had ineens een hartstikke dikke voet en behoorlijk pijnlijk. Nu dus rust (is niet zo makkelijk Knipoog ) voorgeschreven gekregen en onstekingsremmers.
De pijn is nu wel bijna weg, maar de voet is nog steeds dik, dus moet kalm aan blijven doen Gaaaap

Nou ja, Guinness heeft weer vakantie, nu zakt haar conditie echt tot een diepte punt.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 08:22

Balen zeg! Kan je nu wel werken of zit je thuis? Sterkte er mee!

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:17

Die hielen zijn ook irritante dingen.... !!
Ik moet met die van mij weer eens terug want ik blijf er last van houden en was toch al bijna jaar geleden ofzo.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:20

He, wat vervelend dat je nu zo'n tijd niks kunt doen. Ik hoop voor je dat je voet weer gauw geneest!

* To Belg, or not to Belg *

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 11:23

Ik ben wel gewoon aan het werk, kan nu ook weer gewoon lopen enzo, doet eigelijk helemaal niet zeer meer, behalve als ik mijn voet een beetje scheef neerzet ofzo. Maar ja, ik mag eigelijk niet zoveel lopen en dat is makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan !!!!!! Schijnheilig

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:17

Wel rot zeg Boos!,
Ja, I know rust houden is moeilijk.
Maar doe je best, des te eerder is het ook weer beter .
Veel beterschap de komende tijd.

::..*,,Rust zacht lieve Lasagna ;(...30/3/1986-30/09/2009.. :+: ,,*..::

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie