Gaan jullie sjiek op les of gewoon?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 11:47

Ik sta op een manege en krijg ook les van de eigenares van die manege. Zij ziet mij dus elke dag, voor haar verkleed ik me niet. Moet ik er wel bij zeggen dat mijn paard altijd een groot setje is. Ze loopt altijd in bandages met bijkleurend dekje met bijkleurende rijbroek (ik dan)
Als ik met peesbeschermers rijd, kleurt het altijd wel, die zijn namelijk zwart, maar het dekje kleurt dan nog steeds bij mijn rijbroek. Ik heb alles in grijs, blauw en zwart. (wit voor wedstrijd)



UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:26

Alles in kleur (paard en ik zelf) en schoon. Wel of geen les. Ik heb dus echt heel Haha! veel dus hoef er geen moeite voor te doen. Iets uit de kast trekken wat bij elkaar past is niet veel meer moeite dan gewoon iets uit de kast trekken.

Mijn juf is zelf ook zo dus valt het eigenlijk niet zo op..... Schijnheilig

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:28

ik rijd zoals ik dat wil.

Mijn cowboylaazern zijn half versleten(ga volgende week nieuwe kopen hoor), in mijn pad zit een gat en mijn paard heeft een strontstaart Haha!

M.A.W doe maar gewoon je doet al gek genoeg, de les is geen mode show.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:54

Ik ga idd gewoon als ik normaal ga. Zadeldekje is altijd wel schoon, maar ik doe meestal wel een schone trui aan, maar of dat tijdens de les nog te zien is, ach ik ben gewoon een viespeuk dat hoort bij mij. Zorg wel dat ik mijn cap op heb, hoewel die de laatste tijd toch wel op mijn koppie zit.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:34

Mwoh, het is net hoe het uitkomt.
Ik heb dus een donkerblauwe broek en een donkerblauw schabrak, maar ik ga ze niet expres allemaal aantrekken/omdoen. Vanavond ga ik op pad met een beige (vind ik eigenlijk overal wel bij passen) rijbroek en met een cobaltblauw schabrak.

Voor de rest vind ik het wel prima. Ik zorg wel dat alles min of meer schoon is.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:24

Belker schreef:
Zoals ik door het bos cross, zo kom ik ook bij mijn instructrice aan. cap op, beenbeschermers om en dat is het.


bij mij precies hetzelfde. heb alleen geen beenbeschermers om.

m'n lesgeefmens ziet mij een paar keer in de week rijden en doe daarvoor echt geen andere kleren oid aan. ze zou me alleen maar uitlachten als ik opeens heel netjes aan kwam gereden, da past echt helemaal nie bij mij. en nog minder bij haar. Haha!

heb trouwens ook geen les op afspraak meer (eerst wel) maar ze komt gewoon af en toe lesgeven als ze me ziet rijden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: femkepien, PowerPoef, Raineri, SannevZ, Vagabondo en 124 bezoekers