Aaah Risco kreupel

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fabienne1Jarig

Aaah Risco kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 17:01

Zaterdag wilde ik Risco in een andere stal zetten omdat ik de zijne schoon moest maken. Maar ik liet hem net voor zijn stal los. Stom van mij, maar hij liep zo hard..
Toen liep ie keihard tegen de ijzeren zijkant van de stal. Hij stond echt helemaal verdwaasd te kijken. Ik had gelijk gekeken of ie iets had, maar ik zag niks..
Later zag ik dat die een stuk vel van zijn heup af had, maar was niet zo groot. Gewoon goed verzorgd. Vandaag wilde ik gaan rijden en vond al dat ie sloom liep... Toen ik op stapte merkte ik nog niks. Pas toen ik aan wilde draven merkte ik dat ie hinkte.
Later zag ik in de stap dat ie wat kort in zijn beweging was en zijn best deed de boel te ontlastte. Maar ik weet niet echt welk been hij nu pijn heeft..

Ik baal best wel. Ik heb nu een paar dagen vrij en dan hebben we dit weer. Ook heb ik zaterdag wedstrijd. Das altijd als ie wat heeft.. Maar ja niks aan te doen. Ik wacht wel weer rustig af.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie