Wat een ochtend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Wat een ochtend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 10:57

het opstaan ging al niet zo soepel vandaag. Nouja, toch maar mijn bed uitgerold en half slapend begonnen met wassen, aankleden etc. Na 10 minuten suffend op de bank bijkomen was ik klaar om naar mijn werk te gaan.
Ik de tuin in, pak mijn scooter, die net een hele dure beurt heeft gehad, ik start hem en rij weg. Ja 500 meter en de scooter houdt in, ploft wat bij de uitlaat en slaat af............ Scheve mond

Ik heb hem niet meer aan de praat gekregen. I kheb dat rotding 3 km naar de fietsenmaker geduwd , hem daar neergezet en ben de laatste km lopend naar mijn werk gegaan.

Ik heb net mijn sleutels ingeleverd en ben even behoorlijk boos geworden. Ze vermoeden dat de bougie kapot is, ja hallo, die zit er net 6 dagen nieuw in .
In ieder geval heb ik de scooter achtergelaten en gezegd dat ze hem maar goed moeten nakijken want ik ben niet van plan om dat kreng vaker te duwen.

Nu maar afwachten hoe dit verder verloopt. Er zit nog garantie op hun reparatie.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:00

Ik weet wat je doormaakt!
Ik had dat ook altijd met mijn brommer, ik heb Hilversum volgensd mij wel 100 tevoet met een brommer aan mijn zij doorkruist.
Vraag me af of dat nou ook blijft als ik mijn rijdebwijs heb en een autootje rij (ik wordt geloof ik maar snel lid van de ANWB) Trouwens jammer dat ze dat niet voor brommers hebben!!!!!!!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 11:32

Ze konden hem ophalen maar ik bben dan nog meer tijd kwijt. Scooter enerzetten, naar mijn werk, om 9.00 uur bellen, terug naar mijn scooter en dan naar hun toe en dan weer naar mijn werk. Dit is de 2de keer in 6 jaar dat hij het niet deed. Zelfs voor die dure reparatie bleef dat ding gewoon rijden, wel veel herrie, maar hij reed. En nu....

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:56

Laat ik je dan ff dit verhaal vertellen als troost. Toen ik nog een scooter had, ben ik eens met net dezelfde "symptomen" stilgevallen op een 5tal kilometer van thuis. Pappie opgebeld (was gelukkig al thuis), pappie komt aangereden met benzine en gereedschapskist. Volgens mij zat er nog genoeg benzine in, toch maar 2 liter bijgegoten. Niets. Pappie haalt de bougie eruit en poetst die op en kijkt ze even na: helemaal in orde. Pappie begint nog enkele andere dingetjes te checken: helemaal niets aan de hand. En toch niet meer willen starten. Zat dus niets anders op dan scootie die 5 km (bijna de hele tijd bergop) naar huis te duwen. Onderweg nog regelmatig geprobeerd om opnieuw te starten, niets. Ik kom thuis, kletsnat van het zweet en schiet onder de douche (ik moest die avond gaan babysitten). Wat hoor ik opeens als ik in de badkamer sta? (onze garage is onder de badkamer) Mijn scootie die start! Ik vlieg naar beneden en vraag aan mijn pa wat er aan scheelde. "Nikske, ik hem hem gewoon nog eens proberen te starten en deze keer sloeg hij wel aan"

leuuuuuuuuuuuuuuuuk hoor Boos!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 18:12

Boos!.
Heel leuk allemaal.
Ik ga elke dag op de fiets, en die is gelukkig nog nooit kapot geweest.
Maar op dat moment ken je denk ik wel optploffen