weekendje weg en broerlief verzorgt de paardjes

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

peeky

weekendje weg en broerlief verzorgt de paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 19:47

Jaja, met lichte tegenzin vertrok ik vrijdagmiddag voor een weekendje weg. Mijn broer bleef thuis en hij zou voor de paarden zorgen. Maar meteen was er gezeur: hij had een feest vrijdagavond in Utrecht en dat zou tot diep in de nacht doorgaan waarna hij daar zou blijven slapen, dus kon hij zaterdagochtend niet voeren. Scheve mond Nou ja, ik een vriendin opgebeld die gelukkig meteen bereid was me uit de brand te helpen en ze die ochtend te voeren, dus dat was geregeld. Maar toch, ik had het er niet op.
Het eerste dat ik dan ook deed toen ik vanavond thuis kwam was meteen naar de stal toe rennen. Ik had de mestvork haast al in mijn hand, want ik dacht: ze staan vast tot over hun oren in de poep, maar nee hoor! Ze stonden in een heerlijk uitgemest stalletje lekker hooi te knabbelen en Quint had zelfs de waterbak van Jigger eindelijk eens aangesloten (ik wist niet hoe het moest en paps had geen tijd) Pling dus bij deze: nog bedankt Quint en nu durf ik de volgende keer gewoon weer eens een weekendje weg te gaan zonder zorgen!

Dehtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:40

Fantastisch toch zo'n broer!!!

Dag, lieve Kristal...

JurgaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 08:25

Nou hartstikke mooi toch! Moest wel lachen om dat zinnetje dat je al met de mestvork in je hand stond haha *LOL*. Ik zie mijn broertje nog niet op mijn paarden passen hihi... (heb je ook wel meteen een stal vol)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie