Wat voorn pony's hebben onze bokkers?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:16

hey ik heb oko een haffie Schijnheilig hij heet melvin en zijn vader is marok en zijn moeder liona van het smalebroek en hij vind springen wel leuk en ETEN Vork maar hij is heel lief hoor Lovers het is trouwens een ruintje en ik doe ook dressur en vd met hem

Afbeelding

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:18

Hallo

Ik heb een pony en een paard!
De pony heet Jordy en is een fjord,ik ben nu B dresuur met hem en hoop voor april nog over te gaan naar de L1,ik hoef nog maar een winstpuntje!

Mijn paard is een andalusier en heet Argento,hij is bijna twee jaar.

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 03:31

Hoi,

Ik heb een haffie en een New-Forest

Over mijn haffie, ze is nu 4,5 jaar en ik heb haar nu ongeveer een maand. Ze is 1.42 m, merrie, heeft hiervoor een half jaar stil gestaan en is licht ingereden, dus daar moet ik nog aan werken. Van haar heb ik nog geen foto.
Owja ze heet Azra

Over mijn New-forest, hij heet Valentijn, het is een koffievos van 1,47 m. Hij is nu bijna 12 jaar en gewoon een hele lieve rustige pony. Ik rijd nu niet meer op hem, omdat ik Azra nu heb, mijn zusje rijd er nu mee. Vorig jaar zat ik in de B-dressuur + 3 winp. met hem, als ik een keer lekker buiten wil rijden doe ik dat altijd met hem. Voor foto's zie mijn profiel.

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:31

Ik heb een fjord[ of eigenlijk heeft hij mij] van bijna drie jaar.Zoon van Hayo69.
Een fjord met supergangen[ opvolger van Guusje] hoop ik.We gaan in ieder geval lessen volgen met de eigenaresse van Guusje.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:17

Ik heb een Arabische Volbloed merrie van bijna 3 jaar oud, Galactica, Wadim x Algorytm.
Afbeelding

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:49

Ik heb ook een pony, een Jamey Tong uitsteken Knipoog
Jamey is een merrie waarin waarschijnlijk 3/4 arabisch bloed in zit, en er zit ook wat new-forest in. Foto's staan in mijn profiel en op mijn website (www). Hier een foto van haar prachtige hoofd.
Afbeelding
Need I say more?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:35

Ik heb 3 pony's in me profiel staat meer info maar hoe dan ff ook een beetje Knipoog
Melano, Een bruine New Forest merrie van 4 jaar en 1.46 hoog. Loopt L2 dressuur startgerichtigd, B springen en B SGW.
Early, Een voskleurige New Forest Ruin van 7 jaar en 1.40 hoog.
Furie, Een voskleurige Shetland Pony Ruin van 11 jaar en 1 meter hoog. Deze staat te koop dus als je intresse hebt PB me.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 00:48

Jupiter schreef:
ik heb een newforest van 1.43, 15 jaar oud, kan M2 dressuur en L2 springne, maar ik dus niet Tong uitsteken
en ik heb okk een criollo van `1.51 10 jaar oud, een lievertje,
kijk voor foto;s op www.picturetrail.com/nanda_jupiter
daaaag



Even offtopic: l2 springen bestaat toch niet, of ben ik nou gek Verward

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 08:55

Ik heb geen eigen pony maar verzorgpony`s!!!!

1 shetje (Boo)
2 Tinkers (Rik en Gijs)

kiszzzzy lauraaaa
(foto`sz profiel)

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 09:27

Ik had een New-Forest pony genaamd James, van 1.46 1/2.
Maar die is 3 weken geleden verkocht, omdat ik er te groot voor was. Ik reed er Z1 dressuur mee:
Afbeelding

Nu heb ik een E-pony, een KWPN-er.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 09:28

Destinietje"]
[quote="Jupiter schreef:
ik heb een newforest van 1.43, 15 jaar oud, kan M2 dressuur en L2 springne, maar ik dus niet Tong uitsteken
en ik heb okk een criollo van `1.51 10 jaar oud, een lievertje,
kijk voor foto;s op www.picturetrail.com/nanda_jupiter
daaaag



Even offtopic: l2 springen bestaat toch niet, of ben ik nou gek Verward
[/quote]

inderdaad l2 springen bestaat niet!!!
ik weet ook niet hoe ze er bij komt! Verward

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:05

Ik heb een trakhener merrie, 1.64 m. en bruin met kleine witte voetjes.
Ze heet Cerise en ik dressuur en spring met haar, en natuurlijk buitenritten waarbij ze het liefst zou willen crossen... *LOL*

Deze zomer hoop ik klaar te zijn met mijn chemokuren (kanker) en wil ik graag met haar wedstrijden gaan rijden, eerst dressuur en als dat goed gaat ook springwedstrijden. Lachen

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:02

Ik heb een hele lieve pony van bijna 3 jaar, Levi genaamd.
Levi is een kruising Ijslander x Welsh/Arabier
Zwart met een kolletje en nu ongeveer 1.40m groot.

Afbeelding

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:23

-Een Welshx?=Apollon is 22 jaar (?) ik rijd met haar springen, buiten en "cross"
-een Welsh A=Belle is 8 jaar ik men met haar maar er word ook mee gedressuurt gesprongen en mee buiten gereden.
-een shetlander=Bonnie is 3 jaar en er word niets bijzonders mee gedaan
-een mini shetlander= Sultan van 7 maanden en word alleen mee gwandelt

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:21

een welshx???? was dat??

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:53

ze bedoelt vast een welsh x ? dus een kruising welsh, met wat weet ze niet.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:29

ik heb een welsh-k ruin van bijna 2 jaar. een vos met 4 witte benen en een bles. v: Wester Aikema's Caspar m: Lucky Lea. Verder heb ik nog een bijna 5 jarige ruin ik vermoed een kruising nf x welsh. Afstamming verder niet bekent.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:41

ik heb 1 eigen pony en 4 verzorgpony's:
-Jafet ben Jaquar,NRPS (KWPN x Arabier) 10 jaar, M1 dressuur, B springen, 1.54½ m. (E-pony)
-Pietje (wedstrijdnaam: Mad Jamie), NRPS (NF x Arabier), 4 jaar, van de zomer pas starten, 1,46 m. ( D-pony)
-Fritske (wedstrijdnaam: Mistral Jinx) NRPS (NF x Arabier) bijna 4 jaar, van de zomer pas starten, 1,47 m. (D-pony)
-Tom ( stamboeknaam: Orchid's Mirado) NRPS (NF x Arabier) bijna 3 jaar, start ik nog niet, 1,42 m. (D-pony)
-Sid ( stamboeknaam: Carlos) NRPS ( Welsh x Arabier) 6 jaar, start ik niet, 1,45 m. (D-pony)

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliënberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:56

Ik heb ook een haflinger
Hij is bijna 10 jaar. Zijn moeder is Hanneke van de Groenestraat en zijn vader is Stefan van het Hout.
Ik rijd eigenlijk geen wedstrijd met hem. Ik ga vooral met hem de bossen in. Dat vind hij altijd leuk!!! Maar hij kan heeeel eigenwijs zijn. Maar ja, er moet ook wat pit in zitten. Haha!

Merlyn

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:59

hoi alemaal,
Ik heb een welsh cob van 7 jaar .
wij hebben nog geen wedstrijden gereden
Hij is bruin met vier witte voetjes en zwarte staart en manen.
Voorderest is het echt ene super ponytje met aardig wat pit

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:14

hoi, ik heb een kruising van een New Forest, Welsh en een Arabier. Hij is bijna 5 jaar..ik rijd geen wedstrijden met hem ofzow..ik rijd lekker buiten en af en toe eens in de bak. We hebben hem gekocht toen hij net 4 jaar was..en toen was hij een heeel klein beetje ingereden..maar hij had in die tijd niet geleerd om te ontspannen en luisteren of respect voor je hebben kende hij ook niet ( ging allemaal tegen je aanschuren en gaf je soms kopstoten) maar intussen luistert hij heel lief op hele lichte hulpen (daar mee rijd ik nl. altijd ik hou totaal niet van schoppen of trekken). Hij is een roodschimmel en is nu wit..maar hij word in het najaar ongeveer weer lekker bruin. (nu is ie dus wit met zwarte manen, staart en benen met een donker(rood) hoofd.
Mijn zus heeft nog een kruisingen tussen een New Forest en een Welsh K (z`n vader is Wester Aikema`s Caspar). hij is een vos en nu bijna 2 jaar, en soms kan hij heel lomp doen (op je voeten gaan staan, je mee trekken en soms loopt ie zelfs tegen aan. Ik heb zelfs gehad (hij durft nl. niet door water) dat ie bijna tegen me aan sprong omdat hij wou gaan staan waar ik stond want daar is het dus zeker veilig) maar hij is wel lief en word al minder lomp..hij gaat binnenkort ook voor de kar........
Maar verder heeft hij 4 witte sokken die allemaal tot halverwege z`n benen lopen en een witte bles.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:12

Ik heb een ook een paard, maar kwa maat is ze een pony, dus ze mag er vast wel bij Schijnheilig
Ze heet Sher Leos Pace, het is een quarter merrie van 3. Ze is een vosje (sorrel) met een kol en een sneb. Haar stokmaat zal tussen de 1,45 en 1,50 zitten. Ik rijd western met haar, ik heb nog geen wedstrijden met haar gereden, maar binnenkort gaan we mischien halteren Lachen

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:10

ik rijd een vierjarige belgische rijpony. het is een vos en is 1m48

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lolaa

Berichten: 65
Geregistreerd: 10-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:23

Wat een leuke foto's allemaal!!! nu voel ik me banketstaaf omdat ik zelf niks aan plaatsen.. maar ga ik aan werken zodat ik binnenkort ook foto's kan plaatsen.. ok..

Frost.. NRPS!
Nico.. Friesje
Smoke.. Andalusier! niet zo'n hele mooie maar toch!
Zora.. vuilnisbakje.. Lachen
Ginger.. NRPSje!!
Patchouli.. ook een vuilnisbakje Lachen
Lola.. KWPN x .. iets kleins denk ik.. want Lola is veels te klein voor een KWPN'er.. Lachen
Vanilla.. nog zo'n klein vuilnisbak-veulentje..
Nomi.. vuilnisbakje! Lachen geen raspony's voor mij.. das duidelijk.. Lachen
Sammy.. Tinker x KWPN x NRPS.. mams was Tinker x NRPS en paps Tinker x KWPN.. Lachen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:26

Ik heb een haflinger
foto's en toelichtingen in mijn profiel Knipoog