Peer en Ginger

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tanya

Peer en Ginger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 16:20

Het was weer eens zover, Steph en ik gingen op Peer en Ginger rijden.
Toen we in de stal kwamen, ging Peer hinniken. Dat was echt onwijs schattig... Lovers Daarna hebben we ze buiten met een halster in het zonnetje vastgemaakt, en zijn we gaan poetsen. Er zat een klein stukje hout in Gingers hoef, dat kwam omdat de andere verzorgsters die dag ervoor naar een bos waren geweest! Toen hebben we opgezadeld, en gingen we met ze lopen. Ik nam Peer mee.

Eerst gingen we door de buurt, en kwamen we 3 jongens tegen die we niet kenden. Ze waren ongeveer mijn leeftijd, een jaar of 13. Eerst dachten we dat ze niks deden, maar ze gingen allemaal opmerkingen maken, en voor ons lopen, zodat we er niet langs konden... We vonden het erg vervelend, en wilden omkeren. Je raadt het al: ze gingen weer voor ons lopen! Toen zijn Steph en ik keihard weggerend. Gelukkig waren Peer en Ginger een beetje hyperactief, dus ze draafden hard mee! Daarna hebben we die jongens trouwens niet meer gezien...

Toen we in de buurt hadden gestapt, gingen we er even opzitten. We stapten naar een grasveld dichtbij mijn huis. Daar lieten we ze ongeveer 5 minuten grazen. Toen begon het echte werk ( *LOL* ) Eerst gingen we rustig draven, daarna harder en toen weer rustig. Daarna weer gestapt, en eraf gegaan. Toen gingen we met ze aan de hand galoperen, dat was heel melig! Peer wilde eerst niet meewerken, en ging als ik met de zweep dreigde heel lelijk kijken! Ginger was wel heel lief, normaal is het andersom, en is Peer de Schijnheilig engel Schijnheilig . Toen zijn we nog even ergens anders heen geweest, en hebben daar over een kleine tak 'gesprongen'! Toen we uit gingen stappen, begon Peer opeens te hinniken tegen niemand. Dat doet hij wel vaker, hinniken terwijl hij geen ene reden heeft Haha! . Toen hebben we nog ff hoeven uitgekrabt enz... en zijn we naar huis gegaan.

Groetjes Tanya

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:14

Whahah..... geen reactie Schijnheilig
Het was iig wel gezellie

it must be love

nokemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 10:35

leuk he lekker met shetjes rijden,heb er zelf ook 2 en vind het ook zo leuk om ze te verzorgen en ermee te tutten.
nog veel rij en verzorg plezier hoor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie