Paarden en Carnaval

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Paarden en Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-03 19:53

Gisteravond begon het feest, karbietschieten (kruid in een melkbus en dan schiet de deksel heel hard weg, wat een enorme knal geeft) bij ons naast!!!
Nicole stond heel rustig haar hooi te eten, die geeft echt nergans wat om Lovers , maar de jaarlingen gingen zowat door de draad!

Ik had afgesproken dat ik vandaag weer naar de les zou gaan (voor het eerst sinds een half jaar ofzo) met Nicole. Ik erheen, hardstikke hengstig Haha! Allemaal hinniken op de heenweg op zoek naar soortgenootjes Haha!
Toen kwamen we bij de manege en omdat het zo'n lekker weer was gingen we in de buitenbak rijden. Waren ze ernaast met een carnavalswagen bezig. Alle paarden naaiden ertussenuit, behalve Nicole Lachen Ik ben zo trots op haar, zelfs met de keiharde carnavalsmuziek bleef ze braaf haar rondjes lopen. Ze wilde er gewoon een kür van maken denk ik Haha! Heb ook sinds lange tijd weer gegalopeerd, dat ging echt fantastisch, ze sprong meteen aan en had een lekkere rustige galop. Ze voelde echt fantastisch Lovers
Op de terugweg weer langs de carnavalswagen die inmiddels de vrolijke riedeltjes had afgezet, weer heel braaf!! Wat een geweldig paard heb ik toch Lachen

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:10

Is echt een brabants paardje he rins

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-03 20:51

Haha, ja we houden allemaal van Carnaval hier Haha!