lekker met Boy gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-01 19:08

Gwen belde mij vanochtend om half 10 (gaap) uit mijn bed of ik met haar mee wilde rijden. Haar zusje was er niet, dus moest ze boy rijden. Dus ik, ja hoor, is goed.
Het enige probleem is dat boy er een hekel aan heeft als er tijdens het rijden een ander paard in de buurt is, dus hij liep steeds met zijn oren plat, en ik moest heel goed uitkijken dat ik niet in de buurt van zijn achterhoeven kwam.
Boy is een beetje probleem paard. Ashley verwent hem nogal, en als boy naar huis wil, mag dat ook. Haha, dan heeft ie bij gwen toch echt een probleem. Gwen ging even in de berm galoperen, en promt draait boy vanuit galop om, zodat hij bekant op zijn bakkes lag. Ach boy, tja, je went eraan.
We kwamen wel een beetje bevroren terug, maarja. Ik ben zo blij dat gwen nu weer een paardje (salina dus) heeft!!!! Straks als Salina ijzers heeft kunnen we weer lekker samen gaan rijden enzo.
Trouwens, zolang ik geen werk heb ga ik minimaal 1x in de week salina doen (vooral longeren, want ze heeft conditie van 0,0 niks).
Aangezien gwen 40 uur werkt, kan zij salina alleen in het weekend rijden. Dusa ga ik op de woensdag ofzo salina doen.
Greetz stef


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 19:39

hihi, wat een mormel zeg. lijkt wel een beetje op Holly! die heeft ook van die streken haha.
maar fijn dat je gaat longeren.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Tabitha

Berichten: 47
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 20:00

tjonge leuk paardje
als ik die van mij te veel been geef volgens hem dan
dan staat ie recht overeind
gekke pony ook
ik kon vandaag nie rijden had eigenlijk de kampioenschappen vandaag maar hij is kreupel

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 23:22

Wat is die boy voor een pony? Ik heb ook een boy gereden!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 00:14

rasloos schimmelruintje, ongeveer 125/130 hoog, best grof van bouw, ongeveer 8 jaar

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 13:13

Laat maar ken ik niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, kwinney, Marsie2, Vagabondo en 120 bezoekers