radio 3FM zoekt naar zwart paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

radio 3FM zoekt naar zwart paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 11:24

Hebben jullie dat ook gehoord, van die vrouw op de radio die op ze zou stemmen voor het euro songfestival en daarvoor zouden zij dan een paard voor haar zoeken dat ze lang geleden verkocht heeft. Het gaat om een zwarte ruin van 1.60m met bles, schijnt een iers paard te zijn. Ze beschreef hem als rank met hoge schoft dus hij zal wel hoog in het bloed staan. hIj was ook niet gemakkelijk. Ze had hem verkocht vanwege echtscheiding en dat soort dingen. Ze hing huilend aan de telefoon. Moet je ook nooit doen he, want dan gaan ze je gewoon voor de gek houden. En dat deden ze dan ook.

De hond is de betere mens


Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 15:28

ik snap het niet helemaal, maar zal wel aan mij liggen Verward

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 15:47

Ik vat het ook niet helemaal..

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 15:58

Dan luisteren jullie zeker nooit naar Rob Stenders op radio 3 FM. Want dat radioprogramma heeft een liedje waarmee ze naar het eurosong festival winnen. als je op hun stemt mag je een wens doen. Deze persoon had als wens dat haar paard teruggevonden wordt. Snappen jullie het nu? vroeg me af of iemand er meer van af wist maar het lijkt erop van niet.

De hond is de betere mens

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:45

Normaal gesproken luister ik dus eigenlijk altijd.. maar nee, sorry.. dit heb ik niet meegekregen.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:54

Ik luister ook wel eens.
Maar wat een rotstreek zeg! Hoe reageerden ze dan, toen ze zo begon te huilen?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 17:04

Marije, aan de ene kant een rotstreek maar aan de andere kant.... Je weet het van te voren dat als je belt dat je in de zeik wordt gezet.
Het gaat om het liedje Blue skies are for free.

:evaw:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 17:27

Nou, vanmorgen begon Margreet erover, die zit in dat team met Erik Dikeb en rob Stenders. Zij vertelde over de zoektocht naar dat paard en op de achtergrond zat iemand heel flauw te snikken.

Het gaat inderdaad om dat liedje Blueskies are for free. Typisch eurosonglied, geen BAL aan, grinnik!

De hond is de betere mens

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 17:31

Ja, oke, die Erik en Rob willen nog wel eens vaak een grap uithalen.
Maar goed, het blijft ook wel een beetje gemeen hoor. Die vrouw was vast erg gehecht aan dat paardje...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 17:36

je moet NOOIT je gevoelens laten blijken in publiek als het gaat om een paard. Een hond of kat kan iemand nog begrijpen, maar paarden worden geasocieerd met vrouwen en pennymeisjes en dan word je afgezeken. En zo is het wel!

De hond is de betere mens

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 17:40

ow oké., nu snap ik ut wel, maar ik luister er nooit naar, mijn radio staat op 538

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 17:42

Citaat:
je moet NOOIT je gevoelens laten blijken in publiek als het gaat om een paard


En toch heb ik vorig jaar op mijn werk een potje staan janken omdat mijn paard was afgekeurd en ik heb waarschijnlijk weg moest brengen.

Normaal nemen ze me altijd in de zeik wat knollen betreft(kan ik tegen hoor speel altijd vrolijk mee) maar nu hadden ze echt wel begrip.
En ze waren ook best wel blij toen alles toch weer goed kwam.


Maar ff on-topic ik heb dat vanmorgen net gemist, hij staat altijd op radio 3. Slappe prutsmuts van die gasten Frusty
Maar ze gaan waarschijnlijk weg van de morgen, als Ruud de Wild weer gaat werken komt ie waarschijnlijk in de morgen. Party!!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:44

Ik heb het gedeeltelijk gehoord, toen ik de radio aan zette was het al even bezig.
Ik kon wel lachen over de opmerking over z´n gevoelige mond:
Hoe kan ze dat nu weten, heeft met hem getongzoend ofzo???
Het is natuurlijk ook best wel een vreemde term voor een leek Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:24

Ach, eigenlijk gingen ze er best wel redelijk serieus mee om, en ze waren er ook wel achteraan geweest. Het viel mij allemaal nog wel mee, ze had veel erger in de zeik genomen kunnen worden.
Het was trouwens wel een vaag verhaal hoor, ze had geen echte superkenmerken van het paard. Zoals zij hem beschreef kon ik er nog weinig mee. Ze heeft volgens mij niet eens een leeftijd genoemd.

Goedgekeurd onderschrift :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Cjuan, Diortje_vds, Dries1990, IASCrawler, Macs, OmgiliBot, onpaard, StonedRomy en 82 bezoekers