,Ik zat zo op me kamer, en was wel benieuwd waar mensen het meest opletten als ze een pony/paard kopen?
Dit topic is gewoon uit nieuwsgierigheid.
Staat dit topic hier niet goed? Wilt iemand hem dan even voor mij temmen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
Ik weet dat een goed paard geen kleur heeft maar voor mijn eigen paard neem ik geen genoegen met goed, hij mag best perfect zijn.
saannee1 schreef:Dan even heel stiekem offtopic;
Welk ras zou jij het leukste vinden dan? Omdat jullie zeggen dat jullie vooral naar de kleur kijken.
Laten jullie als jullie gaan kijken bij een paardje ook altijd laten springen?

saannee1 schreef:Dan even heel stiekem offtopic;
Welk ras zou jij het leukste vinden dan? Omdat jullie zeggen dat jullie vooral naar de kleur kijken.
Laten jullie als jullie gaan kijken bij een paardje ook altijd laten springen?
En qua kleur: ik heb een zwak voor vossen en kastanjebruinen en valken (en dat terwijl we het hier over het meest kleurrijke ras hebben, maar goed) Wildkleur vos en bont met niet te veel wit (oeh! valkbont!
) vind ik ook heel erg mooi en een zweetvos, wildkleur bruine of zwarte of gewone zwarte zou ik ook niet om zijn kleur laten staan. Zwarte zilverappels (van die donkergrijze met bijna witte manen) vind ik dan wat minder en wat ik echt lelijk vind zijn schimmels, isabellen (met 1 uitzondering
), cremello's en bonten met veel wit.