Tweede bosrit...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 17:42

Ging hartstikke goed, hij schrok maar 1x ondanks dat hij best voorwaarts was bleef hij controleerbaar. Hij schrok van een liggende boomstronk, hij gelooft niet dat bomen ook horizontaal horen te liggen *LOL*

Een van de andere paarden schrok van een omgebliksemde boom, dook bijna met vrouwtje 1,5 meter hoge brandnetels en distels in Pling

En op een gegeven moment zijn we aan het draven en schrikt het voorpaard omdat......

*LOL* er 2 mannen in het bos liepen *LOL*

Heerlijk gegaloppeerd, flink gedraaft en fijn gestapt, ik heb zelfs een paar meter voorop gereden...
Dat is voor Orry heel bijzonder want die wil meestal niet voorop, blijft neus aan neus met voorpaard en wil er niet voorbij *LOL*
Toen we voorop liepen en Orry begon gnomen achter paaltjes te ontdekken zijn we weer achter het paard achter ons gaan rijden.

Het was hartstikke gaaf, ik vond het heel erg leuk en mijn paard is zowel verkeersmak als bosmak, hij vind het nog spannend om langs huizen en mensen te moeten maar eenmaal tussen de bomen op het ruiterpad Lovers

Hij was ook bijzonder scherp aan het been, ik weet nu dus ook wat ik mag verwachten in de bak }> komt hij nu niet zo makkelijk onderuit.... *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:33

Leuk hoor!!! Enne...misschien waren het wel hele enge mannen waar het paard van schrok...paard met mensenkennis... Schijnheilig Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 19:52

*LOL* Dat is een echt wijvenpaard hahahaha,
die mannen waren echte kantoorpikkies met off-day kleding, lange broek overhemd met korte mouwen....de een droeg een rose overhemd de ander een ruitje hahahaha, paard dook inene terug en opzij...
Orry kijken en kijken en kijken, 'huh? waar is dat engs' hij zag het niet hahahaha, met die oortjes erop, droogkloot Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:58

*LOL* *LOL* *LOL* ...LOL...kantoorpikkies...schrik ook altijd wel een beetje van hoor... Knipoog En wel Cool van Orry dat ie niet schrok, dapper paard heb je hoor... Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 20:10

Oh jeeh straks word dit nog een pb- lol lol, maarreh mijn bloederige schijterd is soms ook wel BOELKLOEDIG Haha! Haha! Haha!
Zo grappig hij was echt aan het kijken, oortjes in de lucht koppie van links naar rechts echt zo van ' Verward '
Op een gegeven moment ging ik stukjes galopperen als zij aan het draven waren omdat ik daar lekker veel zin in had en hij zich zo netjes gedraagde, echt heerlijk zitgalopje veel sprong niet te snel... Lovers

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 20:29

gaaf joh! Die van ons schrikken ook van platliggende bomen en van alle afgevallen/broken takjes... Heel irri, maar t went...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Merexa, MirjamRobin, Nannetje7, RenateHidden, rollyjogered, Suliko, turtlelito, Vetra en 30 bezoekers