Verassing voor Vippie

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

YouKnowWho

Verassing voor Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 22:31

Was vandaag vanwege de bak bij ons op stal met Stella naar buiten gegaan. Ik was van plan om even langs Vivian te rijden, die nu op een steenworp afstand woont *LOL* (yesyesyes, eindelijk!!!).

Dus, heel relaxt en zonder blikken of blozen, zijn Stella en ik langs werkende bouwputten gelopen, langs een drukke provinciale weg... mijn superknollie!!!!!! Lovers

Maar goed, na een paar keer af moeten stappen omdat Stella een houten bruggetje en een paar lege plantenbakken toch wel eng vond (waarom ze dat nou wel niet prettig vindt Verward ), kwamen we dus langs Viv. Eerst een blik door het raam geworpen, maar men was druk aan het klussen binnen dus tja, een paard voor het raam viel natuurlijk even niet op Haha! . Dus ik aanbellen op mn paard (de trailoefeningen zijn niet voor niets geweest Knipoog ), schrikt Vivian zich rot als ze de deur open doet. VISITE!! Maar toch vond ze het wel leuk hoor hihi Knipoog .

Nog ff wat bijgekletst, maar toen vond Stella dat we wel genoeg geroddeld hadden over haar en haar vriendinnetje Tjody, dus we gingen, na fotomodel te hebben gespeeld Schijnheilig , maar weer eens huiswaarts.

Thuis ik helemaal trots op mn westernpony. Ze was voor niks aan de kletter gegaan (na ja, behalve die (paar meter galop toen ze doorkreeg dat we naar huis gingen Extreme duivel ) en had super gelopen. Zij blij = ik blij!

Naisven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:47

Hoi! Nou dat klinkt weer als een typische Denise-stunt Knipoog Leuk hoor! Had Viv nog droge voeten???

Mijn pony's zijn niet eigenwijs, ze doen alles op hun eigen wijze :)

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 21:36

Naisven schreef:
Had Viv nog droge voeten???

Ja gisteren nog wel, hoop dat ze het lang drooghoud hihi. Morgen maar weer es bellen.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 09:43

Wat leuk joh!!
Ik kan me wel voorstellen dat ze verrast was Haha!
Dat heb ik ook een x met Nicoline gedaan, supergrappig, mijn moeder schrok zich rot Haha! Tong uitsteken

:+: Finnea, v.Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie