Oenkerk, mede-bokkers en verzorgbokthaf!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 11:35

eey, heel veel succes in ieder geval!
Lutske is een lief beest, maar een vriendin van me is met paard en al gevallen omdat dat mutsje zo stom gallopeerd! Knipoog kwas blij dat ie niet op haar viel!
Maar Wine heeft bij ons (half januari) ook gewoon gelopen, zou ie daartussen dan stilgestaan hebben? hmm..
Geef Tine een dikke knuffel van mij (en ook van Maaike zie ik) en maarten (ezeltje) ook, want die is zooo liiieeefff!!
hmmz.. ik wil ook weer naar Oenkerk.. *zucht*
succes!
Groetjes Ilse

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 16:23

GESLAAGD!!!!!!!!!!!!! Maya en SANEX ook! Maya en ik hadden overal goed, Sanneke (SANEX) had bij de galop voldoende, maar Igor sprong verkeerd aan de eerste keer. Daarna galoppeerde hij wel goed. Ik had me trouwens vergist iets eerder, Siempie had t ruiterbewijs al dus die hoefde niet mee te doen nu.

Met Wine ging het vrij aardig, hij was wel druk en met de draf rechtsom nam hij de hele tijd buitenstelling aan, grr. Maargoed geslaagd is geslaagd Tong uitsteken

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 16:29

Gaaf gefeliciteerd! Dat is ook weer een geruststelling Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 16:31

En je theorie??? Ook makkelijk gehaald? Ik vond de theorie helemaal niet zo moeilijk toen ik mn ruiterbewijs ging halen Lachen
Gefeliciteerd hoor, hartstikke super!!!1

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 16:43

Er was 1 iemand gezakt met de theorie Boos! En die vent wilde niet zeggen hoeveel fout iedereen had. Qua theorie zaten we zo ongeveer rond t landelijk gemiddelde, maar voor de praktijk er ruim boven *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 16:49

En nu wat van mij ... Heb met Marsman gereden, dat is een KWPN*tuiger die flink opgooit e.d. dus dat was wel wennen als je verder alleen maar rijdt op een vlakke haflinger ... Gister bij het oefenen voor het springen had hij besloten dat een hoog kruisje ongevaarlijk is, maar dat een horizontale balk die veel lager is, het grootste en gevaarlijkste ding ter wereld is Boos! , maar vandaag ging het wonder boven wonder goed, hij wilde wel weigeren, maar ik stootte één of andere klank uit en "Spring!" en hij sprong, geweldig !, verder verliep het ook goed Haha! -gevoel heb ik wel nu, ach nu vrijdag weer op voor 't Koetsiersbewijs, Simone (Siempie had het BTW al)

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 17:02

Gefeliciteerd allemaal ! Dat diploma is weer binnen dus !

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 17:13

Ja gelukkig wel,ik dacht echt dat ik gezakt was voor de theorie,ik wist niets meer...

En bij het buitenrijden zei ik dat we wel over konden steken..komt er een fietser aan! van mij.

Maar toch gehaald.
Tja en dat van die verkeerde galop had ik niet eens door Bloos (spanning zullen we maar zeggen.. Schijnheilig )


Party!! Vanavond staan de eerste Leon-met-Sonja foto's hier op bokt,dus komt dat zien!! :#

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 18:10

Gefeliciteerd!!!
Wist wel dat jullie het zouden halen Schijnheilig Haha!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:25

Gefeliciteerd.....I told you leon Lachen

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:20


Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:51

Gefeliciteerd allemaal Haha!