Mn paardje in het verband

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ricoh

Mn paardje in het verband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 21:21

Vanochtend ging ik rijden mn jonge paard (eigenlijk vz) weer sinds lange tijd in de buitenbak. Nou doet ze tegenwoordig elke keer als we in galop aanspringen bokken erbij. }> Extreme duivel Dus ik moest van de eigenaresse van het paard, tevens mn instructrice, elke keer terug naar de draf en opnieuw aanspringen, Na een tijdje ging ze dus ook bokken als ik alleen maar door ging zitten, ik ging dus weer zitten om aan te springen, madam geeft een bok en blijft met dr achterbeen over het hek hangen.

Eigenareese kwam naar me toe en begon gelijk te gillen dat ze een slagaderlijke bloeding had, wat gelukkig niet waar was, De werd da gebeld, omdat het tog een behoorlijke wond leek. Ze werd verdoofd, de wond was dieper dan we hadden gedacht. De wond liep tot aan het bot en er zat zelfs een scheurtje in zn pees. Ze is gehecht en er zit nu verband om. Scheve mond Verdrietig

Door die prikken krijgen ze uitgedroogde darmen, ze moest dus op slobber, zemelen, maakt nie uit, als het maar vochtig is. Maar voordat ik net naar huis ging lag ze en wilde ze niet eten. Ben een beetje bang dat ze of niet meer op kan staan (ze kan niet meer op dr been staan) of toch koliek heeft. Over een uur gaat dr eigenaresse dr weer even controleren, we moeten er maar het beste van hopen....

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:51

ieks wat een eng verhaal

helaas is mijn fjord overleden op 14 mei .
sinds 3 juni ben ik verliefd op Jikke mijn Fries. Niet nu al verwacht en toch zo bijzonder. Soms lopen de dingen zoals ze lopen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie