Heel apart zoiets...!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Heel apart zoiets...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 14:17

Binnen een kleine week tijd ben ik al vijf keer gebeld door potentiele bijrijdsters... die hebben een briefje van mij zien hangen bij een ruitersportzaak waar ik al minstens 12 jaar niet ben geweest....

Heel apart... Hoe dat briefje daar komt is mij een raadsel, vandaag zijn ze geloof ik gesloten, maar morgen ga ik maar eens bellen....

Ik ken wel iemand die daar werkt, vorig voorjaar heb ik het toen met haar gehad over eventueel bij haar een briefje ophangen voor een bijrijdster. Dat zou ik toen doen, is er nooit van gekomen.

Misschien heeft ze toch spontaan besloten om een advertentie voor mij op te hangen, ik vraag me alleen wel af hoe ze dan mijn telefoonnummer en het telefoonnummer van mijn werk weet, want ik word dus ook op mijn werk gebeld.

Al met al een raadsel... en ik zoek dus GEEN bijrijdster! *LOL*

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 15:20

whahaha ik vind dit eigenlijk best wel komisch, ja voor jou
natuurlijk niet omdat je gek gebeld word.
Briefje hangt zeker bij Vroegop Haha!

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 15:56

Haha wat maf!
Het is alleen niet zo prettig om iedere keer die mensen te moet en afpoeieren hihi...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 16:10

Nee, het briefje hangt bij Piet Schot en ik kom daar dus echt nooit meer... Verward

Best komisch ja, gelukkig zoekt iemand op stal wel een bijrijdster, dus ik noteer braaf namen en telefoonnummers, die ik dan door kan geven aan mijn stalgenote. Ben ik nog een beetje nuttig! *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 18:57

Of je briefje is nu onder een briefje vandaan gekomen wat weggehaald is Verward
Vaag zeg!

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:33

Hoi Mieke,
Ik heb het briefje ook zien hangen daar. Volgens mij stond zelfs de stalnaam erbij.
Wonderlijk hoor! Ben ook heel benieuwd hoe dat nu in elkaar zit.
Succes met bellen morgen.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:57

Misschien iemand van jouw stal die vond dat je paard een bijrijdster nodig had?
Of je partner die je vaker thuis wil zien... *LOL*

Ik vind dit niet alleen wonderlijk, vind dit zelfs niet kunnen, maar jah.
Ben benieuwd wie dit gedaan heeft, eigenlijk kan het alleen iemand zijn die ook het nr. van jouw werk heeft...
Al een idee? }>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:58

Huh wat raar??
Ik neem toch niet aan dat mensen op eigen initiatief briefjes gaan plaatsen nav een gesprek met jou van een hele tijd geleden?
Apart zeg!
Ben benieuwd naar hoe dit nou ontstaan is *LOL*
Maar wie weet is je stalgenoot er hartstikke blij mee en zit er voor haar een geschikt persoon tussen!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 12:34

Ja, het is zeker raar, maar ik denk niet dat dit slecht bedoeld is hoor. De oproep hing er misschien vorig jaar al en is nu tevoorschijn gekomen onder een verwijderd briefje, dat zou best kunnen. Dat het absoluut GEEN briefje van mij is, bewijst het feit dat Olly zegt dat de stalnaam erbij staat. Dat doe ik zelf nooit, dus het is een briefje wat door iemand anders is opgesteld.

Nou ja, ik heb de winkel nog niet te pakken gekregen, zeker druk daar. Ga het de komende dagen rustig blijven proberen...

Wat een grap dit...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 12:57

hahaha, dat heb jij weer hoor! Die mensen die je aan de telefoon hebt zullen ook wel denken, eerst een briefje ophangen voor een bijrijder en er dan geen nodig hebben *LOL*

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:13

jantina schreef:
hahaha, dat heb jij weer hoor! Die mensen die je aan de telefoon hebt zullen ook wel denken, eerst een briefje ophangen voor een bijrijder en er dan geen nodig hebben *LOL*


das eigenlijk wel een beetje sneu voor die mensen...
maar raar hoor!
je gaat toch geen briefje ophangen voor iemand anders, die er niet eens om gevraagd heeft Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 17:31

Hahaha wat grappig zeg! Dat moet idd wel ergens onder tevoorschijn gekomen zijn? (ondertussen al geel van ouderdom Tong uitsteken)