Zijn de nieuwe kleuren niet geweldig?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:36

Ik heb trouwens zelf wel een babyblauwe Esprit winterjas Bloos Maar ik heb geloof ik niet echt de behoefte om m'n paard met die pastel kleurtjes te behangen....

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:41

Als de huidige ruiter van Fitz dit leuke kleurtjes vindt, wil ik er best een voor hem kopen Haha!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:45

Aurora schreef:
leuk voor ponie meisjes al die winnie the pooh en ijslollie kleurtjes...


dankje Haha!
ik vind dat soort felle roze achtige kleurtjes juist geweldig!
echt koel vind ik ze! Lachen

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 09:34

Ik denk dat het er ook wel een beetje aan ligt welke kleur je paard heeft/is... Misschien staat babyblauw niet bij een schimmel, maar wel bij een vos (weet ik veel! Haha! )

Ik denk dat zo'n babyroze dekje heel mooi zou staan bij bv. Ginger, maar niet bij een schimmel ofzo...

Dan vind ik regenboog-kleurig veel leuker! Haha!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 09:54

tjonge, komen jullie wekelijks in een ruitersportzaak ofzo? Ik heb ze nog niet gezein. Maar ik hou niet van roze en lila.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:04

ik heb laats een baby blauw dekje gekocht. was in de aanbieding, meenemen dus! Haha!

vind rose opzich wel grappig, maar zal er denk geen kopen. weet nie of het bij me fjord staat en ik ben ook nie zo rijk dat ik elk jaar een nieuwe uitfit voor m'n paard koop in de nieuwe modekleuren.

en het licht er natuurlijk ook aan wat voor kleur je paard is. bij een zwarte kan rose misschien wel heel mooi zijn?

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:07

Meagan is dan wel een merrie, maar met roze of zo'n andere zoetsappige kleur hoef ik echt niet bij haar aan te komen. Ze is meer van het stoere donkerblauw (inclusief de elastiekjes in haar vlechten; een beetje ijdelheid siert het paard (of het baasje in dit geval))...

Ik moet zeggen dat ik het paars/blauw/grijze van de Iejoorbandages en dekjes wel mooi vind trouwens, maar om zelf te hebben

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:26

Bij mij op de manege heeft iemand ook zo'n mintgroen shabrakje voor haar paard, dat staat wel stoer want dat paard ik donkerbruin
maar zelf zou ik nooit die kleur gekocht hebben, maar ieder zijn smaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:29

germie schreef:
tjonge, komen jullie wekelijks in een ruitersportzaak ofzo? Ik heb ze nog niet gezein. Maar ik hou niet van roze en lila.


Jij niet dan??? Haha! Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:33

Samsam schreef:
Ik zag in Zwolle een werkelijk KNAL oranje zadeldek. Leuk voor op je fries!!


Was dat bij die zaak in het centrum? Bremer heet-ie toch? Daar zag ik namelijk een KNALoranje halster. Reactie van de verkoopster: 'Leuk voor als je een Fries hebt!'. *LOL*

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:38

hihihi ik heb ze Scheve mond nog niet gezien, maar ik ga zo snel mogelijk kijken!!! Haha!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:47

Picasso"]
[quote="germie schreef:
tjonge, komen jullie wekelijks in een ruitersportzaak ofzo? Ik heb ze nog niet gezein. Maar ik hou niet van roze en lila.


Jij niet dan??? Haha! Knipoog
[/quote]

NEE, DAN BEN IK TE SNEL BLUT, maar ik moet deze week. Ik heb perongeluk een zweetdeken gesloopt (de deur doorlopen waar een haak aan zat, en toen was het SCHEUR Bloos Ik had dat ding over m'n schouder gehangen en liep met zadel, hoofdstel , cap, zweep, borstels enz terug. En ik ben nog wel zo voorzichtig met de spullen, geen krasje mag ergens opkomen. Maar te voorzichtig en te veel in 1 keer dragen kan ook fout gaan. Oftewel ik was te bepakt en bezakt. Enige nadeel: het is niet mijn zweetdeken, het was een praktisch nieuwe, en die dure Eskadron van 105 euro. Bloos Bloos
Hoewel de eigenaar het niet nodig vindt, vind ik dat ik wel die deken moet vergoeden en dat doe ik dus ook.
Verder zoek ik nog een bodywarmer, eentje die getailleerd is. En niet te duur.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:51


Vanilla
Berichten: 50
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:03

Iew bah...Lichroze en lichtblauw?! Nee dankje. Ik heb toch liever een donkerblauw dekje. en alles van mij zwart/paars...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:05

*grinnik*

Na bijna 40 reacties is het wel duidelijk: pastel, je houdt ervan of je houdt er niet van. *LOL*

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:05

Ik ben er niet zo heel erg weg van (zeg maar gerust dat ik het lelijk vind). Ik blijf gewoon bij saai en vertrouwd grijs (wat wel super staat op mijn hele donkerbruine merrie)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:51

Karin schreef:
*grinnik*

Na bijna 40 reacties is het wel duidelijk: pastel, je houdt ervan of je houdt er niet van. *LOL*


Gaat niet helemaal op hoor. Ik ga m'n paard er niet mee "versieren", maar zoals ik al zei, ik heb een lichtblauwe jas(vrijetijd) en voor de zomer ook wel eens een lichtroze polo....M'n paardrij-outfit houdt ik zoveel mogelijk bij donkerblauw.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 11:52

*LOL*
Jeetje wat een negatieviteit hier zeg? Haha!

Gelukkig ieder zijn eigen smaak. Ik vind dat roze dus echt leuk, maar idd als ik een bruine ruin had, was het niet bepaald een succes geweest. Clown

Maar bij Pompidou moét dat wel geweldig staan, dat is echt zo'n meisjespaard. Kusje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:53

Soms gaat het wel iets te ver. Net als al dat goud overal op.
laatst wilde ik een schabrak kopen dat iets dikker is dan zo'n gewone, vond ik wel mooi en was haast even duur. Heb er een gekocht van HH maar ze waren gewoon niet leverbaar zonder dat zoompje in allerlei kleuren. En al die pastelkleuren worden toch hartstikke snel smerig?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:54

ik vertil het om mijn paard er als een mietje bij te laten lopen.
Ik hou het dus bij donkere kleuren, vnl blauw en groen.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:58

PS wat zou mooi staan bij mijn paard want ik kom er echt niet uit.
Het is een nu nog hele donkere bruinschimmel.
Voor de geinterresseeerden, foto's staan op ITP blz 27 mijn nieuwe aanwinst. Sorry weet niet hoe ik zo'n link moet maken?

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 12:00

Ik vind t ook altijd gelijk dat je een homo van je paard maakt met die kleuren. Nee hoor mijn lieverd krijgt de standaard kleuren op zn rug.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 12:12

germie schreef:
tjonge, komen jullie wekelijks in een ruitersportzaak ofzo? Ik heb ze nog niet gezein. Maar ik hou niet van roze en lila.

ze liggen hier in de regio al vanaf september in de winkels...
Met name bij de winkels van Hippo keten.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 12:25

Sjuimpje"]
[quote="germie schreef:
tjonge, komen jullie wekelijks in een ruitersportzaak ofzo? Ik heb ze nog niet gezein. Maar ik hou niet van roze en lila.

ze liggen hier in de regio al vanaf september in de winkels...
Met name bij de winkels van Hippo keten.
[/quote]

En ik ben dan denk ik al zo lang niet in een ruitersportzaak geweest. Of alleen om gericht iets te halen. Jaja, ik leer het nog wel om me te bedwingen Haha!
Maar morgen ga ik denk ik wel weer Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 13:29

Neem je dan zo'n leuk pastelsetje mee dan voor je paard? Tong uitsteken

Ik vind trouwens die 'natuurkleuren'nog mooier hoor, zoals dat mosgroen achtige, en dat bruin.
Maar dat beige blijft mijn favoriet, het is sportief, maar heeft toch wat sjieks.
Lachen