Wat mensen al niet met hun paarden doen!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shannie

Wat mensen al niet met hun paarden doen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 16:16

hai,

Ik ging vandaag met mijn vader mee. Hij is dierenarts en we moesten naar een paard om een manege. Het was wel een eigen paar. Het paard had een dik been maar was niet kreupel. Hij heeft zich gewoon gestoten. Dus mijn vader zegt tegen de eigenaar dat hij gewoon een paar weekjes rust moet hebben. Eigenaar word helemaal boos en zegt dat kan niet want hij moet woensdag verkocht worden! Mijn vader zegt dus zo van ja dat kan niet want hij moet rust hebben. Dus die eigenaar zegt van jah dan geeeef je me een zalfje dat het vocht eronder van daan haalt. Nou dat wou mijn vader wel maar dan moest ie wel geschoren worden op het been anders word het op de haren gesmeerd en niet op de huis zelf. Hij weer helemaal boos want dat kan niet want hij moet verkocht worden!!!!!!!

Uit eindelijk moest hij weg en ik weet nou niet wat hij met het paardje gaat doen. Ik hoop dat hij hem rust geeft............... Maar zo ga je toch niet met paarden om. HIj gebruikt het echt als gebruiksvoorwerpen die je weer weggooid. Echt zo zielig voor dat paard! Hij heeft al eens eerder een paard op slot gereden. Die kon zich toen amper meer bewegen. Toen heeft de vorige eigenaar hem terug gekocht! Ik kan er echt niet tegen dat mensen zo met hun paard omgaan! Wat vinden jullie hier nou van?

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 16:29

Ja het is wat he,met die paarden.
Die meneer zal waarschijnlijk zo gereageerd hebben met het idee er moet toch iets te doen zijn.Heb ik eindelijk een nieuwe eigenaar en dan overkomt me dit.
Je kunt je wel voorstellen dat hij diep van binnen echt wel een paar keer k*t zal hebben gevloekt.
Maar ik denk dat als alles wat gezakt is dat hij dan toch de nieuwe kopers op de hoogte zal stellen en het paardje rust zal gunnen.

Ja sommige mensen hebben dan weer een paardje en dan weer een nieuwe.Niet iedereen kan alle problemen met het rijden oplossen.Als je dan toch wil paardrijden moet je helaas soms je paardje weer verkopen en een nieuwe zoeken die beter bij je past.Soms is het in een keer raak en andere doen er jaren over.

Maar als ik het goed begrijp heb jij ook een paardje en is jouw vader dierenarts.Kijk das nog eens handig zeg!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 17:10

ja..dat is echt stom!

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 18:36

holly schreef:
Maar als ik het goed begrijp heb jij ook een paardje en is jouw vader dierenarts.Kijk das nog eens handig zeg!

Ja ik heb zelf ook een paard. Een hele lieve! En het is idd wel leuk dat me vader dierenarts is. En handig ook wel hoor maar Moonlight heeft nooit wat!!!!!!!!!!!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie