lachuh! monique klom op sjaakie....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

lachuh! monique klom op sjaakie....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 22:16

Zatedag da 22e gingen petra en ik paardrijden bij monique. zaten we na het rijden nog even thee te drinken en te praten. Petra werkt bij een manege en daar hebben ze een onderlinge wedstrijd. Daar gaat Petra aan mee doen en dat leek monique ook wel wat. Dus hadden ze opgebeld of er ook buitenstaanders mee mochten doen. Dat mocht wel en toen had monique zichzelf opgegeven met 2 paarden, Freek en Sjaak. Van die lompe friezen, maar wel heeeeeeel lief. Lovers
Maar het was al een tijdje geleden dat Monique wedstrijd gereden had en dan moet er ook geoefend worden natuurlijk. Dus dat gingen we vandaag doen. We hadden net donderdag nieuwe zadels gekregen en nieuwe shabrakken. Maar die shabrakken moet je heel ver naar voren leggen of zoiets. Maar dat was me dus niet helemaal gelukt en toen had Monique even geholpen. Toen zat alles goed op z'n plaats, behalve Monique(die stond er nog naast) Dat was dus het grappigste, want die paardjes zijn maar +/- 1.65 en monique komt daar dus gewoon NIET op!!!! Djeeez wat heb ik gelachen zeg. Gaat ze op 1 of ander ding staan en dat sjaakie stapje voor stapje voorbij laten lopen. en dan gaat ze in 1 keer zitten. Het is dat we de oplader van dee videocamera niet konden vinden, want anders konden we nog een keer goed dubbel liggen van het lachen.

SORRY MONIQUE, MAAR HET WAS GEWOON HEEEEEEEL LOLLIG OM TE ZIEN!!!!!!! HAHA Haha!

Party!! groetjes jellisa Party!!

P.S. Monique denkt dat het nix wordt zaterdag, maar die moet gewoon niet zo negatief over zichzelf denken!!!!

spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 22:19

P.S. Morgen gaan we Freke doen en monique dankt dat ze dan spierpijn heeft!!!
Ymke (het kindje van Monique) en ik gaan haar morgen uitlachen. SORRY HOOR!!!