mijn eerste wedstrijd op faf.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

favorietje

mijn eerste wedstrijd op faf.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 19:45

Ik en springen... nee meestal gaat dat echt niet samen.
Ten eerste vind ik het doodeng, en ten tweede vind ik dressuur leuker dacht ik.)
Maar goed vriendinnen van stal hadden me overgehaald om toch maar mee te doen en omdat het ook is op de manege waar ik les heb dacht ik oké laten we het proberen( mede omdat ik dn faf ook even kan showen)!
Dus ik gister een wit dekje gekocht( en tja die leuke baby blauwe bandages kon ik ook niet laten liggen en dat halster was ook zoooo goedkoop Haha! ) en met frisse moed vanmorgen om 9.30 op de fiets Bloos!
na een uur geklooid te hebben met de bandages en het invlechten kon ik toch wel heeeel trots zijn op mijn paardje, ze zag er echt super uit.
Ik helemaal trots naar de manege en losrijden maar, dit ging niet zo best. erg heet maar springen deed ze wel, en iedereen vond haar erg leuk.......
Tijdens de parcours loop bedacht ik me dat het parcours onthouden nog moeilijker was dan het springen zelf.....
tijdens de wedstrijd was ze heel lief en sprong alles foutloos hoe kan het ook anders want ze springt normaal toch zon 70 cm en nu 40...)
Tja en dan kom je voor de keus 60 cm ook nog of niet?
Tja gewoon doen dacht ik..... en ja hoor ze vloog erover heen en ik was poepie trots op mezelf dat ik dat toch maar even deed (of nou ja dat faf het maar even deed)
En ik ben om ik ga in het vervolg elke week springlessen nemen.
Thuis aangekomen was faf ook wel trots op zichzelf en rolde haar mooi geborstelde uiterlijk er weer af!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie