De eerste van de langere buitenritten :)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Poohbeer

De eerste van de langere buitenritten :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 17:37

Vandaag zo'n 2,5 uur buiten geweest met mijn meissie. Heerlijk genieten van de zon, zonder dat je vingers of tenen eraf vriezen. Jipiieeeeee, het wordt weer Lente. En dat Kalista dat ook voelt was duidelijk te merken....ze raakte helemaal in "paniek" van een lege zak van de McDonalds Omdat er zoveel auto's aankwamen ben ik maar afgestapt en zijn we langs dat verschikkelijk enge monster heen gewandeld.
Haar oortjes gingen alle kanten op, ook haar hoofd moest natuurlijk meebewegen wat erop neer kwam dat ze eigenlijk een beetje liep weg te dromen Slapen en dan weer vergat dat ze ook nog benen had *LOL*
Later nog een compleet peleton hardlopers tegengekomen en daar liep mevrouw koelbloedig langs....rare wezens...die paarden.

Op naar de volgende buitenrit in het warme zonnetje......je wordt er helemaal vrolijk van

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 18:48

Heey ja ik ken dat gevoel... Heerlijk,wij hebben gisteren met zn allen in de zon zitten genieten van de paardjes die in de buitenbak stonden..Heb zelf vandaag getoiletteerd en hij stond heerlijk in de zon te duffen;) Asterix vond het ook allemaal prima en liet zich ook lekker borstelen...

Ik heb echt zin de zomer... Party!!

SGFotographics.

Paarden Fotografie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie