maandje weggeweest na lancering

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

maandje weggeweest na lancering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 17:38

ja mensen, hier ben ik weer eens.
Ik ben eind januari door Loon gelanceerd en vandaar heb ik een maand niet kunnen bokken (heb alleen op het werk internet en nu illegaal op een verjaardag van zuslief). Zal even het verhaal vertellen voor de geinteresseerden. Ik was dus (blijkbaar--want ik weet er niks meer van) iets met mijn beugels aan het sjouwen onder X, lijkt me zelf errug sterk omdat het 10 min. voor het einde van de les was, maar goed.
Toen heeft madam zonder enige aanleiding (lijkt me ook sterk, zal vast ergens hebben lopen "prikken") besloten om maar een heeeel hoog te steigeren. Toen ben ik achter het zadel terechtgekomen en zat op mijn knieen op haar kont, met de teugels vast. Bokkerdebokbok en Joos lag ernaast. Als een heipaal de grond in! en natuurlijk die teugels niet loslaten heee, neeee, nog een paar meter meegesleurd. In een stuip gelegen en oogjes weggedraaid.

Het eerste bewuste wat ik weet is dat ik de ambulance zag. Nachtje ziekenhuis en de uitkomst is een lichte hersenschudding.
Inmiddels heb ik er al wel weer opgezeten maar het gaat errug moeizaam moet ik zeggen. Een half uurtje max. en dan wordt er weinig gegaloppeerd. Maar ja, ik ben allang blij dat ik er met zo weinig vanafgekomen ben en bovenal, dat Loon niets mankeert!

niet zo happy, voortaan rijd ik weer met een cappy!

gr. Joos

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 17:44

Josephine schreef:
niet zo happy, voortaan rijd ik weer met een cappy!

precies Knipoog

Je hebt idd wel geboft, je bent er nog netjes vanaf gekomen.. stel je voor zeg ..
Gelukkig heb ik uit je tekst het idee dat je het wel positief bekijkt, houde zo.. en ik hoop dat je snel weer fatsoenlijk kunt rijden Knipoog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 17:48

Nou je hebt echt een flinke smak gemaakt zeg, ene idd je cap dragen dat doe ik nu ook na een ongelukje vorig jaar ik had ook een hersenschudding en een gekneust stuitje Lips are sealed en dat nog niet eens van mijn eigen paard maar die van iemand die ik opnieuw in reed.
Ik hoop dat je snel weer wat langer kunt rijden.
Groetjes.