Herinner jij je het 1e moment toen je paard reed?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:11

ik was ik was 6 bijna 7 en ik vond het supertof! verder niets meer herinderen.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:26

de eerste keer dat ik echt voor het eerst ging rijden was op een shetje... egt een poepiej was et...daar heb ik echt op leren rijden, daarna ben k op een welshje gaan rijden, daarna ben k naar manege Mate & Coupains gegaan in schiedam, daar reed ik bijna elke week op Fantasy, een Nrps pony van toen 5 jaar, ze was ongeveer 1.45 dus evenhoog als mijn pony nu, en die was ook super druk, toen gingen ze F 150,- per maand vragen voor 1 keer in de week, dus dat was heel duur, toen kreeg ik een verzorg tinker samen met mn zus(youri heettie hij was een hengstje), et was nog een veulentje en al heel groot, die mochten ik en mn zus inrijden en dat was echt super leuk, en toen ben ik naar die flardingha ruiters gegaan en daar is het echt super kick... in het begin deden er een paar eigenpony-meisjes heel erg scheinheilig en onaardig enzo ook omdat ze me nog niet kende en omdat ik van een andere manege af kwam, toen kreeg k een verzorgpony daar SERAYA een lief beessie waar ik veel van geleerd heb, en daarna kreeg ik mn eigen pony MOONLIGHT

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 10:34

Mijn eerste ;les was op Jumbo van manege de burght. Ik vond het toen heel leuk, maar wel een beetje eng. In draf kon ik gelijk lichtrijden (vraag niet hoe) op Jumbo en oww wat was ik trots.. Verder heb ik ook het eerst gegalopeerd op Jumbo (mn derde les) en gesprongen *LOL* Helaas is hij nu dood Huilen