pony in laten slapen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

pony in laten slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 16:42

Had gisteren gereden en toen stond mijn nicht op mij te wachten, wonen achter elkaar dus zien elkaar bijna elke dag. Ze vertelde dat een meisje bij hun op de manege (kende haar redelijk goed) haar pony in had moeten laten slapen. Daar schrok ik best wel van omdat het zo plotseling was.
Het bleek dat ze haar pony 's morgens voor de les even buiten had gezet, toen ze hem ging pakken liep hij kreupel. Dierenarts laten komen, die dacht dat het een gebroken been was, 2% kans op genezing. Rontgenfoto's laten maken op kliniek in de buurt, been was verbruizeld en er was niks meer aan te doen. Ze weten niet hoe is gebeurd, maar is wel heel erg!
Het ging net zo goed met rijden, was vorige week 4de geworden op de brabantse kamioenschappen in de E-L1, zou naar de L2 gaan. En dan is het plotseling afgelopen. Ben er ontzettend van geschrokken (had er donderdag nog met een vriendin van die manege over dat ze de laatste tijd wel pech hebben, 3 pony's verloren; koliek, ouderdom). Hoop echt niet dat ik dat nog ooit meemaakt, lijkt me echt verschrikkelijk!

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 18:40

tje wat erg, wens de eigenaar maar sterkte met het verlies.