Op 1 klein dingetje na heerlijke dag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Op 1 klein dingetje na heerlijke dag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 20:10

Toen ik vanochtend uit bed kwam keek in naar buiten, en dacht gelijk, ooowwh, dit wordt een lekker daagje, en dat werd het ook.

Op stal aangekomen eerst mijn 2 meiden lekker in de wei gezet, en daarna geholpen met het jonge spul in de paddock zetten. Toen een poosje lekker in de zon gekeuveld, tot stefanie naar me toe kwam, ik ga dusty weer longeren, wil je helpen (Ik zou dusty inrijden, maar hij is me te klein, dus nu doet steef het met mijn hulp, dus stef en steef beleren dusty Haha!) Nouja, prima. Dus Dusty gehaald, zadeltje op, en gelongeert. Hij was redelijk braaf en begint het een beetje te snappen. Na het rijden heeft steef er voor het eerst even op gehangen, en ook toen was ie braaf, komt wel goed met dusty.
Toen Jamaica uit de wei gehaald, gepoetst en gezadelt. Inmiddels waren er 2 meisjes bezig met muppert (mini shet). Dit is zo'n gaaf ding. Het is een ongelooflijke etterbal, maar toch is ie gaaf! Ze lopen de bak in (beestje gezadelt) en het eerste wat ie doet is *plop* door zijn pootjes zakken, en de rest kan je raden Haha!. Meisjes stonden er een beetje beduusd naar te kijken, dus ik brullen: Schop die knol omhoog!!!!... Tja, toen stond heel de manege dus te kijken Haha! Afijn, ze kregen hem weer op 4 benen, wilde opstappen, maar nee hoor, had ie geen zin in. Dus dan maar een beetje lopen... Was ie het ook niet mee eens en begon te bokken en te doen. Dus ik Jamaica aan 1 van die meiden gegeven, en ik muppert gepakt. Ok, hij heeft 1x gebokt. Knal gegeven, en klaar.
Tja, dat is gewoon muppert, die moet je 1x aanpakken, en dan doet ie alles voor je..
Afijn, op Jamaica gestapt, en heerlijk gereden. Zelfs in de galop kreeg ik haar een beetje nageeflijk. Tot de galop op de linkerhand... Ze liep gewoon dwars door mijn binnenbeen heen, maar na een paar pogingen kon ik dat ook oplossen.
Ik afgestapt, loop de bak uit, doe haar halster om, en vlakbij staan wat mensen met de stalhouder te praten.
begint dat ene mens ineens, terwijl ze naar jamaica kijkt... Wat is dat voor misbaksel? (oid) Dus ik stond gelijk van Verward DUs de stalhouder al van, ze is geschoren... Owh owh. Draait ze naar mij toe. Sonde he, dat ie er zo uit ziet... Dus ik van: Dit is beter dan 3 uur bezig zijn om je paard droog te krijgen (met behoorlijk neidige ondertoon). Owh, dus het heeft een rede dat ie er zo uit ziet? Ik (weer met neidige ondertoon) ja, nogal logisch... Owh owh, van wie is ie dan? Ik: Van MIJ! (nog meer pissed Haha!) Owh owh... je hoeft niet gelijk zo boos te doen... Ik: Jij hoeft mijn paard geen misbaksel te noemen.. En zij heel sarcastisch: Tja, ik ben ook maar blond, heb ik allemaal geen verstand van... Ik: Het is te merken, vast wel blont met een T! Haha! Haha!
Afijn, ik had lekker het laatste woord.

Verder nog Tiffany (haffie) gelongeert en fatima (welshje) gevangen. ALleen hoe ie nou uit de wei is gekomen Verward Verward Verward

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:17

AJAA hoe kunnen ze een paard een misbaksel noemen
bij ons op stal was er laatst ook iemand die een pony zouw gaan kopen! staat bij het wedstrijdpaard(een kwpnèr) KIM(dies ook geschoren) en dan zegt hij: heeft dat kreng die kale plekken van zijn ouders geerft, of heb jij dat gedaan met de zweep(keek in de richting van onsze stalhoudster!!!)
nouw, die man wist neit hoesnel hij toen weg kon komen!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:28

Wat een stom wijf.
Maar goed dat je het haar meteen hebt laten weten.
En dat ze blonT was had ze niet hoeven melden, dat was zo ook wel te merken Lachen

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:23

wel idioot...dus als je pony niet was geschoren had ze hem geen misbaksel genoemd...dat is nou een vaag mens (nou mens...) he Verward

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 11:10

Wat een idioot mens! Om zoiets te zeggen! Mooi dat jij het laatste woord had! En je hebt toch nog een leuke dag gehad met de paardjes hè?