hoe een klote dag een super ddag kan worden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 21:00

Ik had vandaag totaal me dag niet, me werk was zwaar (maandag he) ik liet alles vallen en de jongen waar ik mee had afgesproken kon ineens niet (JONGENS!!!!!! wat moet je er mee?)
Nou ik besloot toen me paardje maar eens lekker te gaan rijden. Aangezien er in de wei zoveel horzels zitten en hij helemaal lek geprikt werd vroeg ik mijn vader of hij mee wilde fietsen voor een buitenrit.
Opzicht niet echt heel bijzonder, maar het is erg lang geleden dat ik met me paard een buitenrit heb gemaakt, omdat we een ongeluk hebben gehad met een vrachtwagen en ik het toen toch wel een beetje angstig vond, maar het moest er toch eens weer van komen. (hij is voor de kar al wel weer heel vaak de weg op geweest, maar dat is dus totaal anders)
Nou hij liep super en vond het prachtig dat ie naar buiten mocht. En hard dat ie wou!!! hij sprong wel een paar keer weg en een bruggtje en een picknicktafel zijn natuurlijk ook wel eng, maar hij liep zo braaf ben echt helemaal trots.

Dit moest ik gewooon ff kwijt heel veel XxxxXjes essie

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 22:38

ahh geweldig zeg.ja werkt bij mij ook,na een ^^&&*&*(dag dan naar mijn pony en dan is alles wer goed,ben ik helemaal relaxed en alle narigheid van die dag vergeten.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 08:09

Gefeliciteerd hee!!!
Echt gaaf, klinkt als een overwinnning.
Hihi, een vriendin van mij fietste eens mee tijdens een buitenritje richting manege. Toen dribbelde het paard opzij, er was iets wat hem zenuwachtig maakte. Zij reed op mijn ouwe fiets, echt zo'n krikkemakkig onding. Paard botste hard tegen haar aan, ze lag bijna op straat *LOL* ! Was wel lachen, ze had gelukkig niks.
Geweldig dat het met je paard zo goed ging. Vooral vaker doen, heerlijk om zo te genieten... Party!! Party!! Party!!
Groetjes, Dorine.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 12:48

heeey brave lex zeg! als je een keertje zin hebt met ons mee naar buiten te gaan hoor ik het wel he?
lekker naar de hei ofzo je weet nu waar de stal ligt aan de g.weg he buurvrouw ;p

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 14:18

Hai!
Ik wil ook wel eens met je mee hoor! Ik zie je best wel vaak rijden!
En ik kom regelmatig met Rocky langs je huis. Ik rij meestal over de haere, ik vind dat zo'n leuk rondje!
gr. Gerdien

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 20:33

Nou het was me gisteren zo goed bevallen dat ik vandaag maar weer ff ben gegaan en weer ging het super!!!
Ik wil graag een keer mee met jullie lijkt me gezellig en als er andere paarden bij zijn is Lex nergens bang voor!
XxxxXjes essie