friezendag in Haarlemmermeerse bos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 21:47

Hoi! Gaat er heel toevallig nog iemand naar de friezendag morgen in het Haarlemmermeerse bos? En zo ja, weet iemand misschien hoe laat het begint want dat staat namelijk niet op de aankondigingen die ik vandaag zag hangen Verward


tsjeerd
Berichten: 97
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 21:51

ik denk dat je de kruuk bedoeld.
dit begint rond half negen en de grote parade met zo'n 100 friezen is om ongeveer 2 uur.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:07

o, k*t, vergeten!!oliebol zooi!!ik ben er vorig jaar geweest en ik wou dit jaar weer gaan, maar ik ben vergeten te kijken wanneer het was!!nu kan ik niet!!kanker zooi!!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 23:09

Ja, ik zit in de juryauto *LOL* De dressuurringen beginnen volgens mij om 9.00 uur, die van mij wel. Toch.. Nog maar even nakijken, maar weet het eigenlijk wel zeker.
Tsjeerd, je brengt me aan het twijfelen Boos!

Navragen is beter dan afvragen.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 00:20

Okee, kunnen jullie me dan misschien heel toevallig ook vertellen waar het precies is? Ik had nl. een postertje zien hangen bij Willems in Vijfhuizen, en pas onderweg weer in de auto bedachten we dat het wel leuk was om te gaan kijken maar eigenlijk weten we niet meer dan dat het in het H'meerse bos is (en dat is groot geloof ik)

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 05:30

Het is bij de manege in het Haarlemermeerse Verward bos. (het is nog vroeg) Volgens mij staan daar allemaal bordjes manege, ik geloof nooit dat je het kunt missen als je het H bos gevonden hebt.
Sorry routebeschrijving ligt al in de auto, zodat ik in ieder geval niet zonder op stap ga *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 15:23

Ben inmiddels al weer terug, m'n internet deed het vanmorgen niet dus we zijn op goed geluk heengegaan. We zijn wel redeijk bekend daar in die buurt, en toevallig reden we er (meer geluk dan wijsheid) in een keer naartoe. We waren met nog een gezin van stal, en we vonden het erg leuk. Wij hadden er wel de hele dag rond kunnen hangen, maar als je 2 mannen bij je hebt die het na een paar uurtjes alweer gezien hebben.....net kleine kinderen Knipoog
Ben trouwens niet jaloers op je Jasmijn, de hele dag in de volle zon in die auto.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 20:41

Ja, ik heb het niet echt koud gehad *LOL* Maar degene die reden ook niet geloof ik.
Was een geslaagde dag he, hoe laat was jij daar? Ik van half 9 tot kwart voor 2, Bordeaux rode toyota, rijbaan 5.

Navragen is beter dan afvragen.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 20:48

Ja, het was zeker geslaagd, maar ik had nog wel wat langer willen blijven. Wij kwamen aan om 10 uur en om half 1 gingen we (al)weer weg. Ik heb eerlijk gezegd niet zo op de rijbaannrs. gelet. Welke proeven waren dat in rijbaan 5? Dan weet ik wel ong. waar het was. Trouwens wel leuk, als je zoveel friezen bij elkaar ziet zie je ook de enorme verschillen die er zijn, tenminste die vallen dan echt op: genoeg vergelijkingsmateriaal. Wij hebben er gezien waarvan we spontaan gingen kwijlen, maar er liepen er ook bij waarvan ik dacht: nou, nee...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 20:53

Je ziet inderdaad heel veel verschillende Friezen. Van super stoer tot ieletjes. Meestal kwam er een fries met amazone (en 1 ruiter) binnen denderen, maar 1 iemand kwam zelf binnen denderen, met een fries onder haar, die was zelf heeeeel erg dik, en had een iele fries, zoek dan een steviger exemplaar.
Ik had de L2 en de M1 en zat op het achter terrein.

Navragen is beter dan afvragen.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 21:03

Er liepen er ook een paar (2 of 3 geloof ik) met van die heeeeeele lange manen Kwijl
Lastig in het onderhoud lijkt me, maar wel heel mooi!
Op het allerachterste gedeelte van het terrein zijn we niet geweest, omdat we pas later zagen dat daar ook wat was. Toen waren we al aan het weggaan, en we konden het onze hubbies niet aandoen om NOG langer te blijven Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Donderwolk55, Jannie79, LiDi, Ruai, Swift, vierhoef, WietskeK en 151 bezoekers